This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Matais

Hejsa jeg er en frisk ung fyr på 21, kommer fra Viborg området. Jeg Rejser til januar, til NZ i halvanden måned, før jeg så rejser videre til Borneo og senere Thailand.

Men under mit ophold i NZ er jeg helt alene, så ville høre om der er nogen der skal samme vej, for så kunne det være hyggeligt at mødes undervejs, evt. følges lidt af vejen 🙂

Skriv endelig hvis det kunne have interesse!

mvh. Mathias

Anonym Michellemichela

Hejsa (:
    Må jeg ikke stille et personligt spørgsmål ? (:

er nemlig ny herinde, og med faget , og du er igang med den rute jeg så inderligt gerne vil (:
    Alsår først NZ og thailand – har aldrig hørt om Borneo (:

Anonym Matais

Helt i orden er selv ret grøn herinde…

Ja starter i NZ fra 19jan til start marts. Her er det kun mig selv og en rygsæk, har bestilt et buspass ved Kiwi Experience, som gør jeg kan rejse med busser gennem hele landet. Her er det kun fantasien og tiden der sætter grænser for hvad jeg skal: Dykning, rafting, surfing, trekking, bungee jump, en bette bytur hvem ved? 😉 Derfra tager jeg til borneo:

Borneo er et paradis!!! Borneo er en jordens 3. største ø. Den ligger ved Malaysia (nærmest mellem NZ og Thailand) – har hørt fantastiske historier derfra omkring dyrelivet, naturen og befolkningen, så det er et naturligt stop inden Thailand for mig. Skal være der 2mdr: 1måned med ren adventure eventyr (trekking, rafting, bjergbestigning, jungletrek osv.) og 1måned med velgørenhedsarbejde på nogle skoler hvor jeg skal undervise engelsk for nogle dejlige unger. Her skal jeg tilgå en gruppe fra Adventure heart på 10-15 andre unge som jeg skal være sammen med under turen – så jeg ikke bliver alt for ensom:) – Det er forresten der tv2 lige har haft nogle forkælede pigebørn ude i junglen hvis du kan huske det, “ingen kære mor” tror jeg det hed 🙂
    (linker lige til adventure heart’s hjemmesiden nederst – de er mega flinke og dygtige).

Til sidst flyver jeg til Bangkok hvor jeg skal opleve en østlig storby. Østens liv og samfund tiltaler mig utrolig meget fordi den ligger så langt for vores eget i forhold til fx NY, London osv. Her står den på sightseeing, shopping og afslapning oven på 4 hårde men forhåbentlig fantastiske mdr, inden jeg desværre må vende snuden hjem af.

Håber det var det du søgte. Ellers skal du være velkommen til at skrive her eller på min mail: mhhaubro@gmail.com.

mvh. Mathias

hjemmesiden: http://www.adventureheart.com/lande/borneo-bali/

Anonym Michellemichela

Du får det virkelig til at lyde så fantastisk !:)
    Men ville engli hører ad om hvor meget du skal af for al det ?
    Inklusiv ophold ?:)
    Hvis jeg må spørger jo 🙂
    Og hvor vil du sove osv ?:)

Anonym Mathias

Du spørger bare løs, skal svare efter evne.

jeg regner med ca. 60.000 for ALT – det er fly, kost/logi, oplevelser osv. MEN det er min drømmerejse og der skal ikke spares så har også til 70.000 hvis det er.

I NZ skal jeg “helt ud og skide” har kun bestilt 2dage på hostel hjemmefra, men er allerede ved at have opbygget lidt kontakter jeg vil trække på, ellers bliver det fra dag til dag jeg finder ud af det. Der er jo masser af hostels (vandrehjem) til backpackere så bliver ingen problem.

På borneo er det inkl. kost og logi det jeg har købt så der skal jeg på sammen med de andre i telt, på hostel og lokale familier.

I thailand har jeg bestilt 1 uge på hotel til at starte med:D

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account