This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym LindaRoos

Hejsa

Jeg har egentlig købt en flybillet til Costa Rica, men overvejer nu at tage et smut til Nicaragua også eller i stedet for. Både fordi der tilsyneladende ikke er så mange turister der, men også fordi prisniveauet skulle være noget lavere og mere passende til mit budget.

Nogen der har erfaring med at rejse alene i Nicaragua (som pige)? Er lidt nervøs for sikkerheden, da det jo er et meget fattigt land. Hvad skal man se? Er det nemt at komme rund og bestille ture osv.

Jeg er ret blank, så håber det lykkes at få nogle gode råd her. :o)

Linda.

Anonym elinebf

Hej Linda.

Jeg skal selv til Panama, Costa Rica og (primært) Nicaragua i sommerferien. Jeg kan desværre ikke rigtig hjælpe dig med dine spørgsmål, men synes jeg ville fortælle dig at jeg har læst Nicaragua er det land i mellemamerika der har den laveste kriminalitetsrate… Så det kan måske berolige lidt:)
    Hvornår skal du afsted?
    God tur.

Eline

Anonym Linda

Hej Eline

Ja, det har jeg også læst siden, så nu er jeg ikke så bekymret for sikkerheden. ;o) Men stadig er jeg lidt i tvivl om, hvor mange andre rejsende man vil møde. Det har jo også en del at sige, når man rejser alene…

Jeg tager af sted d. 20. juni fra Hamborg og hjem d. 10. juli.

Hva’ med dig?

Anonym elinebf

Hej Linda.

Jeg skal afsted fra 12 juli til 24 august. Så der er da overhovedet ikke sammenfald:)

God tur!

Anonym Linda

Nej, så kan vi lige afløse hinanden. Men god tur til dig også!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account