This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Rasmus

Hejsa.. Jeg har ikke været i Nicaragua så skal ikke kunne give for mange råd om det.. Jeg har dog hørt en masse positive ting og landet og er helt sikkert mit næste mål i Central-amerika.. Landet er desuden meget større og derfor er der en del mere at opleve!
    El Salvador er et meget lille land. Alt kan nåes fra San Salvador indenfor et par timer.. Kulturen er heller ikke noget at råbe hurra for, da der stort set ikke bor nogle “indfødte” i landet!! Men folk er meget flinke og pga usikkerheden er der ikke mange turister i landet hvilket altid er spændende! Men når du alligevel har en hel måned i landet ville jeg vælge at bruge de sidste 3 i Nicaragua.. Lidt rodet men håber det kan bruges.

Anonym Louise

Hej

Tusind tak for svaret.! Det kan helt sikkert bruges.. Din pointe med, at jeg allerede får set El Salvador uanset hvad, og jeg derfor ligeså godt kan vælge at se et andet sted også, havde jeg også selv tænkt på. Så det var meget rart at blive bekræftet i den tanke 🙂

Hvis der er nogen der kender nogle gode sider om de to lande, ku det oss være rigtig interessant?

Anonym Nanna

Jeg opholder mig lige nu i Nicaragua hvor jeg har vaeret 5 uger nu. Skal til Costa Rica i morgen. Nicaragua er spaendende, smukt, vildt og masser af flot, uspoleret natur. Desuden nemt at rejse i, og trygt i forhold til de andre mellemamerikanske lande.
    Hilsen Nanna

se eventuelt http://www.futuromejor.org

Anonym Amby

Hejsa. Jeg skal til Latinamerika og lave frivilligt arbejde, og det har hele tiden været meningen, at jeg skulle til Guatemala, men det kan nu alligevel ikke lade sig gøre. Derfor står jeg og skal vælge mellem to lande, som jeg stort set ikke ved noget om.. Er der nogen der har været i de to lande, eller bare et af dem, som kan anbefale noget? Hvad har hhv. de to forskellige lande (mht jungle, mayakultur, vulkaner osv.) at byde på, og hvor er det nemmest at udvikle sit spansk?

Jeg starter med at få undervisning i 1 måned i El Salvador, og så er spørgsmålet om jeg skal blive i El Salvador i de næste 3 måneder og lave frivilligt arbejde her, eller om jeg hellere skal begive mig videre ned til Nicaragua og dermed få set to forskellige lande..?

Håber på mange svar =)

Mvh Louise

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account