This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym dinna182

Hej!

Jeg skal til Thailand og Cambodia i 2½ mdr fra den 3. juli 2012. Vi skal bl.a. på Umphang Trekkingtur i Thailand, og tror også vi evt kommer på nogle andre oppe ved Chiang Mai, da jeg har hørt det skulle være rigtig godt. Og ja vi skal selvfølgelig også gå rundt og se en masse ting. Jeg vil have et par gode sandaler med men også nogle sko. Har tænkt mig på at trekke i nike free og derved kan jeg også bruge dem når vi ikke er ude at se andre ting. De er både lette, luftige og behagelige at have på. Men er det dumt? Bør jeg købe vandresko?

Anonym Hovgaard

Tror bestemt jeg ville vælge at købe et par vandresko – eller støvler. Har selv kun være på trekking tur i Chiang Mai – det går virkelig op og ned engang imellem og du skal derfor have noget fodtøj som står godt fast. Stierne er ret ujævne – og man vrikker så let om på anklen.
    Men det kommer selvfølgelig an på om det bare er korte trekking ture, osv..

Anonym Lisbeth

Jeg har trekket i Nepal i alm. løbesko. Det kan godt lade sig gøre!
    MEN…vandrestøvler er bare bedre! De skåner dine ankler og giver bedre greb i terrænnet. De er som regel også vandafvisende (i modsætning til løbesko) og det kan man godt blive rigtigt glad for undervejs.
    Og når du alligevel skal i gang med den store udskrivning til vandrestøvler, så invester i nogle gode sokker uden syninger også.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account