This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej. Jeg har arbejdet på stedet du omtaler to gange. Stedet hedder faktisk ikke Noah’s Ark, det er bare det navn rejsebureauerne bruger. Det gør det nemlig sværere for rejsende selv at finde frem til stedet, og derved er der flere der vælger at booke opholdet gennem et bureau, hvilket er dyrere. Stedet hedder Harnas og deres hjemmesider er http://www.harnas.de

Du behøver ikke booke opholdet gennem et bureau, hvilket som nævnt også er betydeligt dyrere. Du kan via deres hjemmeside se, hvordan du kontakter dem melder dig som frivillig direkte gennem dem. Det er ikke sværere end hvis du gør det gennem et bureau, du skal bare kommunikere direkte med dem i stedet for bureauet, så det er egentlig ikke meget anderledes. Jeg vil sige, at arbejdbyrden er den samme for dig. Du vil få forklaret præcis hvad du skal gøre og ellers kan du bare skrive og spørge dem. I hvert fald sparer du mange tusinde kroner ved at gøre det selv.

Held og lykke og du får det så fedt på Harnas, det er det mest fantastiske sted!

Mvh. Makia

Anonym Trine KK

Hej. Jeg er en 20årig pige som til august vil rejse til Namibia og arbejde på projektet Noah’s Ark.
    Men er der nogen der har nogle erfaringer og idéer til hvordan jeg nemmest og billigst kan komme derned. Jeg har set på flere sider og f.eks Adventure Heart laver rejser derned til, men er der nogen der kender til det?

Hvis der er nogen der overhovedet har nogle erfaring eller gode idéer så må i meget gerne skrive da jeg synes det at arrangere rejsen er en lille smule uoverskueligt.
    Mvh Trine

Anonym gæst

jeg kan ikke anbefale adventure heart! der er alt for meget af det de siger, de ikke kan leve op til.

Anonym Anna Sørensen

Nu er jeg ret nysgerrig, har du haft dårlige oplevelser med Adventure heart? Jeg tager afsted med dem januar.

Anonym Maja

Hvordan var din rejse med dem Anna Sørensen?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account