This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Caaholm91

Jeg færdiggør gymnasiet her til sommer og vil derefter gerne til Afrika (nærmere betegnet Tanzania) og arbejde som voluntør – nok først til januar næste år eller sådan noget.
    Jeg har læst om en del organisationer, men vil høre om der er nogle der har været afsted og som kan anbefale/fraråde nogle organisationer?
    Jeg synes især Project Abroad lyder spændende. Har også kigget på mellemfolkeligt samvirke og en masse andre.
    Nogle der kender noget til dem eller evt. andre organisationer?
    Det er især små børn jeg gerne vil arbejde med.
    På forhånd tak 🙂

Anonym Lisbeth7200

Hvis det ikke nærmere betegnet behøver at være Tanzania, har AdventureDK et rigtig spændene projekt i Zambia.
    Har selv rejst med dem, dog ikke til Zambia, men dem kan jeg i hvert fald varmt anbefale.

Anonym Anonym

Okay, det lyder godt 🙂 Ved du hvad det projekt går ud på? Kender du evt. nogle der har været med i det?

Er der nogle der kender/har erfaringer med exis.dk? 🙂

Anonym Maria

Ønsker du at tage til Tanzania, skulle du overveje at kontakte SCAN-TAN Connection. Dem kan jeg i hvert fald varmt anbefale.

http://www.scantanconnection.dk

Venligst,
    Maria

Anonym Anonym

Nej det gør jeg desværre ikke men de går i hvert fald ind i projektet med liv og sjæl da det er forholdsvis nyt.
    Du kan læse om det her:
    http://adventuredk.dk/destinationer/projekt+zambia

Håber du finder ud af det 🙂

Anonym Anonym

Jeg har erfaringer med EXIS. og de er mildest talt dårlige. rejste med dem i jan./feb. og prøver stadig at komme mig over den dårlige oplevelse.
    Jeg kan på ingen måde anbefale EXIS, og håber ikke der er andre som vælger at rejse med EXIS, da jeg ikke vil have at andre skal opleve de ting som jeg oplevede..

Hjemmefra lyder alt godt, og kontaktpersonen i dk er meget venlig og svarer på alle de spørgsmål man nu har. Men når man så først er kommet derned, er det en helt anden sag. Jeg blev glemt flere gange, hvor jeg så den ene gang sad midt ude på gaden med al min bagage(meget tidlig morgen). der blev jeg af en fuld Thai mand truet, og han ville slå mig ihjel osv. Da jeg så prøvede at ringe til mine kontaktpersonener dernede eller på EXIS emergency-nummer, var der ingen som svarede.
    Sådan var det generelt hver gang der skete noget forfærdeligt var der ingen at få fat på.

Håber ikke der er andre som får lignende oplevelser, da det tager meget hårdt en. Og når man rejser er det jo (som regel) for at få en fantastisk rejse/oplevelse..

Anonym Maron Andersen

Vi har desværre erfaret at ikke alle egner sig til at være frivillig. Du husker nok ikke alle de telefonsamtaler og hjælp du fik under opholdet?
    Se beretninger fra andre deltagere i Thailand:
    http://www.exis.dk/dk/referencer/reference_thailand.asp

Anonym Danna Borg

Du er velkommen til at kontakte Foreningen Afrikaskolen, (www.afrikakolen.dk) der er en non-profit humanitær organisation, der arbejder med et børnehjem og flere folkeskoler i Limpopo i Sydafrika. Det er også et fabelagtigt safariområde…

mvh Danna Borg
    Formand, Foreningen Afrikaskolen
    danna_borg@hotmail.com

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account