Jeg har erfaringer med EXIS. og de er mildest talt dårlige. rejste med dem i jan./feb. og prøver stadig at komme mig over den dårlige oplevelse.
Jeg kan på ingen måde anbefale EXIS, og håber ikke der er andre som vælger at rejse med EXIS, da jeg ikke vil have at andre skal opleve de ting som jeg oplevede..
Hjemmefra lyder alt godt, og kontaktpersonen i dk er meget venlig og svarer på alle de spørgsmål man nu har. Men når man så først er kommet derned, er det en helt anden sag. Jeg blev glemt flere gange, hvor jeg så den ene gang sad midt ude på gaden med al min bagage(meget tidlig morgen). der blev jeg af en fuld Thai mand truet, og han ville slå mig ihjel osv. Da jeg så prøvede at ringe til mine kontaktpersonener dernede eller på EXIS emergency-nummer, var der ingen som svarede.
Sådan var det generelt hver gang der skete noget forfærdeligt var der ingen at få fat på.
Håber ikke der er andre som får lignende oplevelser, da det tager meget hårdt en. Og når man rejser er det jo (som regel) for at få en fantastisk rejse/oplevelse..