This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym po

Vil gerne tage på liveaboad i philipinerne på min lille rejse.. Syntes bar ikke priserne er særlig tiltrækknde..! (er ikke begyndt at prutte o priser nogen steder) Da de ligger på fra1000 us dollars.. For 5dage..
    Da jeg sidst betalte 3000dk for 5dages tur….
    Håber nogen har lidt erfaring at dele ud af..

Anonym kasper

liveaboads i philipinerne er rimelig pebret og generelt er der ikke saa mange steder hvor man ikke kan se de samme omraader med dagsture. Vi har lige vaaret paa pandan island. http://www.pandan.com Herfra kan man tage dagsture eller ture paa 1=3 dage ud til apo reef priserne bliver billigere jo flere man tager afsted. Selve oen man bor paa er rimelig billig ca. 75 for overnatning og det et super sted. Dykningen ved apo reef er bestemt heller ikke daarligt. Det enested sted jeg i philipinerne ville ofre penge paa en liveaboard er tubbataha reef. Dette kan nemmest gores fra puerto princessa paa palawan.

apo island kunne ogsaa vaerre en mulighed, har ikke selv vaeret der men dykningen skulle vaerre meget godt

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account