Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3536970
     Rikkejensen1988

      Jeg har undersøgt forskellige muligheder for frivilligt arbejde, jeg vil gerne afsted til juni.
      Jeg vil derfor høre om der er nogen der har været afsted eller kender nogle der har været afsted eller evt selv skal afsted med volunteeraid??
      Jeg har også set på projects abroad, nogle erfaringer med dem??

      #3537073
       Merete Vinther

        Jeg har vaeret afsted med Volunteer Aid sidste aar i september og oktober til Indien. Jeg kan godt anbefale dem, de er den billigste organisation at rejse med overhovedet, jeg undersoegte rigtig mange organisationer inden jeg tog afsted.
        Den service de yder foregaar meget over mail, fordi prisen er saa lav. Du faar nogle papirer og en masse informationer, men ellers er det op til dig at spoerge hvis der er noget du vil vide. Der er ikke en masse info moeder. Du skal selv staa for meget af planlaegningen af din rejse, men det syntes jeg bare var dejligt. Der er mulighed for at bruge volunteer aids tilbud om transport til og fra lufthavnen, et gusthouse de anbefaler osv, men du kan ogsaa selv soerge for alt det.
        Jeg blev ogsaa via volunteer aid sat i kontakt med en anden pige som skulle samme sted hen som mig, det var meget rart saa jeg ikke skulle rejse alene.

        #3537074
         Rimmer

          Hej.
          Jeg har rejst som frivillig til Thailand gennem Volunteeraid, og jeg kan varmt anbefale dem. Jeg var af sted i 6 mdr i 2007/08. Synes det var billigt at komme af sted gennem dem og der var tjek på tingene fra start til slut. Når du er ude som frivillig er du på en del på egne ben, men kan altid kontakte dem ved spørgsmål. Og der er naturligvis også altid de lokale på stedet af spørge til råds. Jeg har kun været på én lokalisation i Thailand, og det var et super godt sted. Det er mit indtryk, at Volunteeraid gør meget ud af, at de sender frivillige til gode steder. Så altså: Mine varmeste anbefalinger 🙂
          Du vil få en oplevelse for livet!

          Vh. Trine

          #3537075
           Sofie Jensen

            Jeg har været ude med Volunteer Aid i første halvår af 2010 til Thailand, Bangkok. Og jeg er fuldstændig enig i det de to andre skriver. Med vægt på at der er styr på tingene, og at de gør meget ud af at det er ordentlige steder de sender frivillige hen til.
            Det fede er også at det virker til at være ild sjæle som står bag Volunteer Aid. Det er mennesker som virkelig brænder for sagen. Man står som frivillig på egne ben, men der bliver samtidig taget hånd om én, hvis der er brug for det.
            Med venlig Hilsen Sofie Jensen

            #3537076
             Hong

              Jeg var afsted med volunteer aid i 6 maaneder i 2009 og 10, og det kan bestemt anbefales.Som Trine naevner saa er man maaske mere selvstaendig naar du rejser med volunteeraid, men det er ogsaa en del af oplevelsen!

              De stoerste anbefalinger herfra!

              Hong.

              #3537077
               Hong

                Jeg var afsted med volunteer aid i 6 maaneder i 2009 og 10, og det kan bestemt anbefales.Som Trine naevner saa er man maaske mere selvstaendig naar du rejser med volunteeraid, men det er ogsaa en del af oplevelsen!

                De stoerste anbefalinger herfra!

                Hong.

                #3537080
                 Sara

                  Hej!
                  Jeg var afsted med volunteeraid i 6 måneder i 2009 til Thailand, og kan klart anbefale det! Det var billigt, og der var styr på det fra deres side af. Da jeg var afsted brugte jeg mest de lokale til hjælp, men de tjekkede også op på mig fra Danmark, og sendte ofte mails eller anbefalinger fra udenrigsministeriet om situationen i Thailand fx. Hvis man sendte mails til dem, også selvom det kun var en rejsemail fik man altid svar og virkelig hurtigt.
                  Hvis du har flere spørgsmål må du meget gerne kontakte mig på andersen.sara1@gmail.com, jeg tror også stadig du kan læse min rejsebeskrivelse på vaid.
                  Mange hilsner, Sara

                  #3537424
                   Lone

                    Jeg var afsted med Volunteeraid første halvår i 2009 på kvindecentret i Pattaya (Thailand). Som alle ovenstående, var jeg ovenud tilfreds med deres service og kan til enhver tid varmt anbefale at tage afsted med dem!!:-)

                  Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

                  Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                  © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                  Log ind med brugernavn & kodeord

                  eller    

                  Glemt dine oplysninger?

                  Create Account