This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym AmalieWT

Mig og en veninde skal afsted på en 2 mrd. tur rundt i Sydamerika (Buenos Aires – Quito) i marts Næste år. Vi skal rejse rundt i bus med et firma kaldt Dragoman, hvor vi skiftevis overnatter på hotel og i telt. Er der nogle der har gode råd/erfaringer med Dragoman?
    Og er der nogle der ved hvilket klima man kan forvente i netop de måneder (marts-maj), da vi også skal opholde os en del i højlandet?

På forhånd tak:) – Amalie

Anonym carsten

Hej, jeg er selv ved at planlægge rejse med Dragoman til Afrika. Har ggogle lidt om emnet, og synes kun jeg har fundet gode reviews. Du kan søge på ordet Dragoman her på siden, så kommer der nogle tidligere tråde, hvor der står en lille smule.

Anonym Anonym

Hvis du er på Facebook, har Dragoman en side hvor du kan finde masser af mennesker der selv har rejst med dem før i tiden. Prøv at skrive til dem og høre hvad de har at sige.

Min generelle erfaring med Dragoman: Det er hyggeligt, og rart at være “holdt i hånden” når man er lidt ude af sin comfort-zone. Har ikke nogen deciderede klager over dem. Det eneste jeg ikke bryder mig om er, at man ikke selv kan bestemme tempoet. Jeg var på Cape Town – Livingstone, og kunne personligt godt have tænkt mig nogle extra dage i Etosha, måske med jeeps istedet for med Drago trucken. Men da man ikke bare sådan lige kan forlænge en drago tur med et par dage, så kunne det ikke lade sig gøre. Men det er jo den pris man betaler for til gengæld at være i en gruppe, med nogle guides der kender området.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account