This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym akaak

København-Amsterdam 11.15 timer
    Amsterdam- Paris 5,5 timer
    Paris- Nice 7,4 timer
    Nice- Venezia 7,5 timer
    Brindisi- Corfu

Er gået lidt i stå med rute planlægningen..
    Efter grækenland, skal vi bare hjem af den hurtigste rute, nogle forslag?
    Hvordan kommer vi videre fra Venedig, og hvad er tidsplanen ca for resten af turen..?
    Er dette realistisk på 30 dage, og er time tallene sat realistisk?
    Ville virkelig værdsætte lidt hjælp:-)

Anonym Anonym

Jeg ville gerne have lidt hjælp til hvilken vej vi skal tage videre fra Corfu og hjem. Hvád er hurtigst?
    ER dette for mange steder? og er rejsetiderne realistiske?

Anonym Anonym

Hvad er det, du vil have svar på? Forstår ikke dit spørgsmål…

Anonym tweedy117

Hej..

Hvis jeg forstår dit spørgsmål korrekt, vil du på Interrail og se de destinationer du har nævnt…

At komme til Brindisi er relativt nemt, da du kan tage et tog om natten(gjorde det selv fra Rimini). Brindisi er en meget kedelig (og vist nok ikke hel sikker)by og brugte den kun som transit. Derefter går der en nat færge til Corfu – vi endte med at sove på dækket med en masse andre backpackere, da det var billigst.

Når du ankommer til Corfu, bliver du overrendt at folk der prøver at få dig til at vælge deres hostel, og man kan med fordel prøve at presse prisen ned. Vi valgte selv The Pink Palace, som jeg stærkt vil anbefale…

Jeg ville nok vælge at tage tilbage til Italien for så at flyve fra en lufthavn (Rom), så sparer du en masse tid som kan bruges i Italien..

Anonym ihh

Med mindre i vil ø-hoppe i Grækenland eller MEGET gerne vil se Athen, synes jeg også i skal tage tilbage til Italien eller sejle nordpå til Albabien eller Montenegro for at se noget nyt. Mener ikke de er med i interrailpasset men transporten skulle være ret billig i begge lande. Montenegro skulle have nogle rigtig dejlige strande.
    Men hvis i ikke vil have en for stram tidsplan, så tage til italien!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account