Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3530659
     Thelma

      Det er selskabet jysk rejsebereau som har stedet..
      Men det som interesser mig er, at man kan få lov til at sove på deres tag i hængekæjer GRATIS! (på billederne ser det rigtig hyggeligt ud. og det ville kun være 4 nætter) Er der nogle som har hørt/set/prøvet dette?
      Er det overhoved muligt at få en plads tror i?

      Vi er to piger som rigtig skal ud og opleve, og så vil vi sparre så meget som muligt på de “kedelige” udgifter og spændere max af på diverse oplevelser.

      Det skal så siges at vi er 4dage i Bangkok og 5uger i Australien. Så vi vil gerne bo billigt og lave en masse mad selv.

      #3530671
       Thelma

        Tak for svaret.
        Hvis der er andre der har erfaringer med billig overnatning i Bangkok, må i meget gerne skrive

        #3530675
         Anonym

          Hej, Synes Jysk´s sted er alt for dyrt i forhold hvad du får. Kan anbefale New mary Guesthouse tæt på Khao San Rd. Det er meget enkelt, men meget rent. Dobbeltværelse til 200 Baht.

          #3530660
           Christian

            Ja, jeg har været der to gange. De billige værelser er elendige, men der er lige blevet total renoveret sidste år, og jeg var der mens det stod på og tror dr er godt nu.
            Hængekøjerne er en nødløsning, men man kan sove der. Jeg havde en enkelt overnatning, uden problemer da jeg kom i fantastisk hyggeligt selskab og ikke kunne finde et sted at overnatte.
            God beliggenhed i fht. floden med sine gode transportmuligheder, og den østlige del af byen. Og så er de rmulighed for at møde andre danske backpackere.
            Ellers prøv backpacker paradiset ved Kao san road, jeg kan anbefale Wild Orchid Village som har værelser i mange prisklasser – find det via Google.
            Rigtig god tur !!

            #3530680
             Rasmus

              hvis i kun har 4 overnatninger i Thailand men 5 uger i det meget meget meget dyrere Australien kan slet ikk se pointen i at spare 15-20 kr pr mand pr nat i Bangkok… Khao San Road har masser af fine steder (Vælger altid selv Lucky 7Holder ) til 35 kr for et dobbeltværelse… Hvis i ødelægger nogle af jeres dage pga ingen søvn eller noget ville det være spild. De 100 kr i kommer til at bruge hver på logi svarer til en god restauranttur i Australien… Så tag og nyd livet lidt i Thailand, da man kommer meget langt for få penge…

              #3530702
               Thelma

                Hey jeg kom til at tænke på om det ikke er smart at finde noget ret centralt, ved Grand palace. Da vi jo kun har 4dage, så vi ikke skal bøvle med det offentlige traffik? jeg har fundet et sted som er på pris linje med jysk’s sted. Har fået indtrykket af at det “vigtigste” er lige ved Grand Palace. Så sparre man jo også der. Eller hvad syntes i? http://www.dusit.com/hbs/checkAvailability.html#
                Det er stedet jeg lige pt kigger på.
                Det er godt nok 337,5 Bath pr nat. så undgår man taxaer eller skytrains. Hvad syntes i?

                #3530710
                 Christian

                  Jeg kan fornemme at det er omkring Kao San Road I skal være. det er et stenkast fra Grand Palace. Og det er her I finder alle de billige hoteller og alle de andre backpackere, men vær forberedt på at det ikkeer Thailand I ser, men turist oplevelse. Personligt får jeg altid tårer i øjnene når jeg ser Kao San Road – det emmer af eventyr og eventyrere. Prøv bare Wild Orchid som jeg tidl. har anbefalet, der er en rigtig fed stemning og værelser i alle prisklasser, og så ligger det roligt lige udenfor det mest befærdede, og alligevel lige ved det hele. Har været der efter at have trekket med en 22 årig Canadier i nord, som fik det anbefalet hjemme inden hun tog til Thailand, og jeg har selv været der to gange siden (kommer igen til november) – men tag ikke det billigste (enkeltværelse uden toilet til ca. 20,-).

                  #3530711
                   none

                    Jeg synes, ligesom en ovenfor har skrevet, at Jysk’s guest house er alt for dyrt i forhold til hvad i får for pengene. Jeg kan ligesom flere af de andre skriver klart anbefale at finde et hostel på Khao San Road. Her er masser af overnatningsmuligheder, barer, butikker og andre backpackere. Rigtig hyggeligt sted, som jeg uden tvivl vil anbefale jer! 🙂

                    Synes ikke jeg vil give dig ret i, at alt det vigtigste ligger lige omkring Grand Palace, men det er selvfølgelig også forskelligt hvad man gerne vil se.
                    Der er masser at se rundt i hele Bangkok, og på 4 dage kan I nå at se en hel masse. Der er masser af markeder, parker, paladser osv der er værd at besøge, og taxa, tuk tuk eller skytrain er altså ganske overkommeligt med hensyn til priser. Bangkok er super billigt i forhold til Australien og Danmark, og jeg synes ikke I har grund til at bekymre jer om penge til transport på de 4 dage I er der. Det kan umuligt vælte jeres budget. Men ellers har det jo heller aldrig skadet at hoppe i et par gode sko og så gå rundt til de forskellige ting, selvom man hurtigt kan få gået nogle kilometer. 🙂

                    Håber I får en rigtig god tur!

                  Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

                  Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                  © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                  Log ind med brugernavn & kodeord

                  eller    

                  Glemt dine oplysninger?

                  Create Account