This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym misschamp

Min kæreste og jeg rejser til indien og thailand til november, vi skal først bo hos min fars kunde og så på en 12 dages tur i rejacstan ørkenen. Derefter har vi 2 uger på egen hånd, har i i nogle gode ideer til hvad man kan se i nordindien??

Hilsen stine

Anonym Jesper Jensen

Jeg formoder i Thar ørkenen ved Rajahstan :-)..

Der er masser at se i området – Taj Mahal, Masser af gamle forts etc.

I kan også vælge at rejse en tur til Varanasi – den hellige by ved den hellige Ganges flod.

I bør ikke gå glip af at bruge nogle dage i hovedstaden Delhi.

I kan også rejse nordpå op i Indish Himalaya og tage et kort trek.

I kan bare ikke det hele, så i skal vælge en af delene.

Anonym Anonym

Så håber jeg i får en god tur

Anonym Simon

Hej..
    Hvis i er til tekking eller færdsel i bjerglandskab i det hele taget, bør i ikke snyde jer selv for en tur i Indisk Himalaya. Var der selv i sommer og det er et helt fantastisk område. Startede ud i Manali, hvorfra vi havde lejet en jeep, guide og chauffør i en uge og kørte til Spiti Valley, hvor der er en meget unik bjergfyldt natur med 1000 år gamle buddhistiske klostre. Tror ikke man finder et sted magen til nogen steder i verden. Det er ikke særlig overrendt af turister hvilket gør det til en meget enestående oplevelse. Der er rig mulighed for trekking.

Anonym Anonym

trekking, naturligvis

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account