Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3528937
     camillabacher

      Med meget stor sandsynlighed går sommerens ferie til Lapland. Det er min mands tur til at bestemme i år, og han har foreslået tre uger i Lapland i juli måned: Flyrejse til Kiruna og en uge med vandring omkring Kebnekaise og derefter to uger i lejet bil fra Kiruna.

      Vi har talt om at køre til Nordkap eller Lofoten – eller måske begge dele. Afstandene er store, og vi har ikke lyst til at skulle sidde i bilen hele tiden. Men vi kunne godt tænke os at køre fra Kiruna til Nordkap og se lyset og landskabet ændre sig undervejs.

      Lofoten har vi ligeledes hørt meget om. Hvis afstandene er for store at køre, er det måske en mulighed at tage Hurtigruten en del af vejen, hvis der er en kedelig strækning at køre. I går talte jeg med venner, som var på Lofoten og derefter sejlede til Bodø for at vandre omkring Svartisen. Der er også noget at checke ud. Suk – der er næsten alt for mange muligheder.

      Jeg vil meget gerne høre, om nogle af Jer har været rundt med bil i nordnorge og nordsverige. Hvad gjorde I – hvilke steder besøgte I og hvad er værd at se?

      Vi har som nævnt 2 uger og der skal være rigelig med tid til at komme ud af bilen. Også til at tage vandrestøvlerne på og lave nogle endagsture her og der.

      _________________
      Mange hilsener, Camilla

    Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

    Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

    © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

    Log ind med brugernavn & kodeord

    eller    

    Glemt dine oplysninger?

    Create Account