This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Vi er ved at planlægge vores rejse i Asien, og vi gerne vil vandre i nordlige Indien – Ladakh, Sitit, og Tanskar. Desuden har vi hørt at klima er bedste i maj/juni, hvis man gerne vil vandre og kunne “se” bjergene uden alt for meget sky/tåge m.m.. Men vi rejser i august/september og der er ved at blive efterår dernede. Har nogen af jer prøvet at vandre i Ladakh, Sitit, Tanskar eller i de andre steder i nordlige Indien på det samme tidspunkt, altså august/september mdr.?

/Nina

Anonym Anonym

Har vandret i Ladakh i juli og august. Det var fantastiskt.
    Kan varmt anbefale Tsering, der ejer shanti guesthouse som guide, arrangør, kok mm.
    Jeg var der i 1999, så han har sikkert fået hjemmeside mm. allerede. Den gang virkede nettet ikke i det nordlige Indien! Det var tider!

God tur, det er et fedt område.

Raslyng

Anonym Carina

Hejsa,
    Jeg har også været i Ladakh i juli, juli-august er den bedste årstid at besøge området på. På denne tid er himlen altid blå og det er forholdsvis varmt i vejret, jeg så ikke en sky eller oplevede ikke en regnbyge da jeg var der. Hen af efteråret lukker vejene til af sne og det er tåget og flyene fra Delhi har problemer med at lette og lande fik vi fortalt. Hvornår det sker helt præcis varierer nok, men jeg vil tro at første halvdel af september skulle være helt fint også.

God tur.

Anonym Anonym

Hej.. Jeg tager til Indien alene her i midten af juni, for ligesom jer at besøge Ladakh i juli engang. Hvis I overvejer at tage afsted i juni/juli vil jeg meget gerne følges med jer til Ladakh om muligt.. Selvom jeg selv har valgt at rejse alene, kunne det alligevel være fedt med lidt selskab undervejs. 🙂 Min mail er binethomsen@hotmail.com, I kan jo give besked hvis det ku blive aktuelt. Jeg er 22 år, fra Århus og skal være hjemme igen til september hvor jeg starter mit studie (sociologi) i kbh.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account