This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym susannemaj78

Min kæreste og jeg planlægger en rundrejse på 4 uger i Thailand til sommer. Vi regner med at starte i central Thailand, derefter Nord Thailand, for til sidst at slutte af i Sydthailand.
    Mit spørgsmål drejer sig imidlertidig om hvor det er bedst at trekke fra. Er det fra Chiang Rai og op til den gyldne trekant eller er det i området omkring Umphang? Jeg har læst at sidstnævnte er forholdsvist nyt og at det skulle være meget flot, men synes også det lyder spændende med den gyldne trekant.
    Derudover overvejer vi at tage et loop fra Chiang Mai ind omkring Pai og Mae Hong Soon på scooter. Er det tilrådeligt i juli måned?

KH Susanne

Anonym Anonym

Jeg har kun selv trekket ved Chiang Mai, men det skulle eftersigende være mere uspoleret ude ved Umphang… det siger de hvis du spørger på Jusk Rejsebureau… Det er samtidig noget billigere at trekke oppe ved Chiang Mai og Chiang Rai. Det andet kan jeg ikke hjælpe med.. god tur. 🙂

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account