Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3523960
     Lyhne123

      Min veninde og jeg snakker om at tage til Norge og arbejde om et par måneder. Vi vil gerne til Oslo og arbejde, evt. på hotel. Nogen der har gode erfaringer med dette? Hvad med løn – hvad kan man forvente udbetalt? Nogen der før har været afsted, og har steder at anbefale?

      #3523961
       Anonym

        Hejsa!
        Jeg har en bekandt, der var afsted med en veninde. Det var godt nok ikke i Oslo – lidt højere oppe et sted. De var væk i 4 mdr, og hver kom de hjem med over 40’000, så lønnen er kanon! De var der julen over, og de skulle også næsten arbejde hver dag, men de havde en fed tur og fik stået en masse på ski!
        Hold øje med eures.dk – tror det var derigennem de fandt deres?!

        #3524035
         Anonym

          Ligesom det andet indlaeg har jeg ogsaa nogle veninder der har vaeret i Norge, faktisk i Oslo og arbejde paa hotel. De er der faktisk stadig. De tog afsted i august, og de ved ik helt hvornaar de kommer hjem, men det i hvert fald skal vide er, at i skal vaere der mindst i et halvt aar, for ellers kommer der skattesmaek naar i kommer hjem. Saa det skal i lige taenke paa. Man betaler jo ik saa meget i skat deroppe (ved i nok godt), saa som hende den anden skrev, saa tjener man virkelig godt! Men man skal ogsaa vaere indstillet paa at skulle arbejde. Selvom man selvfolgelig ogsaa har fri, og jeg ved da mine veninder ogsaa har vaeret ude og opleve forskellige ting i Norge, og at de er glade for det 🙂 Det lyder i hvert fald rigtig fedt hvis man gerne vil tjene gode penge, og stadig faa en oplevelse ud af det. Deres hotel hedder Hotel Holmekollen, saa i kan da altid gaa ind og kigge om det var noget… Ved at de bare skrev en ansogning derop til hotellet sammen… nu naar i nu gerne vil rejse sammen…

          Held og lykke 🙂

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account