This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym RAME

hej alle

har besluttet at det er på tide at købe en ny backpack, den skal være til kvinder og helst mellem 60 og 65. har været ude at se på en hel del men kan simpelthen ikke bestemme mig… så vil høre hvad jeres erfaringer er, hvilke har i gode oplevelser med, både når det gælder komfort, holdbarhed, detaljer osv. og hvilke vil i bestemt ikke anbefale…

på forhånd tak

Anonym Cheesedudle

Jeg rejste med en North Face Crestone 60L til kvinder.
    Den var super behagelig at bære rundt på, dog skal du passe på med ikke at pakke for meget! Så bliver den en pain in the ass.

Jeg har dog solgt den og købt mig en North Face Base Camp Duffel 42L, som er meget mindre, men også mere praktisk, da jeg ikke syntes det kan betale sig at slæbe 60L rundt.

Men du burde undersøge North Face’s tasker, da de er ret gode og holder til en del tæsk og omkastning.

Anonym madseventyr

Jeg har selv en Bergans of Norway, 60L rygsæk, som jeg kun har positivt at sige om. God pasform, har kunnet tåle de tæsk den har fået i diverse lufthavne samt blive kastet rundt under busture rundt i Sydøst Asien. Thumps up herfra!

Anonym Olaf

Osprey er også meget godt

Anonym Stephanie

Hej 🙂

Jeg har rejst med en 65 L fra Osprey, den har jeg været meget tilfreds med.
    Jeg har bla lavet 2 trek med den, af 2 og 6 dage, den har ikke irreteret eller svigtet mig en eneste gang 🙂

Anonym Stine

Jeg har en Haglöfs SEC 65 til kvinder. Det er en ældre model – mener OXO har “overtaget”.

Jeg har rejst i flere omgange af hhv. 4 mdr., 10 dage, 1,5 mdr. og har været meget glad for tasken. Den er virkelig slidstærk (lige på nær nogle stropper i lynlåsene), og har holdt til at blive smidt en del rundt. Pasformen er rigtig godt, og den er nem at indstille. Derudover er den virkelig godt designet med en masse forskellige større og mindre rum, så det er nemt at komme til sine ting.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account