This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Sjelze

Hej alle.
    Mig og en veninde tager på interrail til sommer i 2-3 uger (alt efter hvad vi kan få fri til).
    Vi vil rigtig gerne rejse rundt i Europa og har tænkt på lande som Polen, Bulgarien, osv.
    De der lande man ellers aldrig vil komme til på ferie.

Så vi vil rigtig gerne høre inputs fra folk der har erfaringer med disse steder.
    Alle gode råd er velkommen! 😀

Mvh.

Anonym Anne Marie

Min kæreste og jeg fløj i sommeren 2010 til Sofia i Bulgarien og rejste derfra med bus og tog til Rumænien, Moldova, Ukraine og Polen, hvor vi fløj hjem fra Krakow.

Jeg synes, at det var nogle rigtig fede lande at rejse i. Jeg kan godt lide, at man ikke rigtig ved, hvad man kommer til at opleve, idet man ikke ved så meget om, hvad landende har af seværdigheder mv.

Vi mødte kun super flinke og hjælpsomme folk – hjemmefra var vi blevet advaret mod alverdens lommetyve mv., men oplevede intet ubehageligt i de 5 uger vi var afsted. Tvært imod.

Hvis jeg skal fremhæve én ting, så vil jeg sige, at Transylvanien i Rumænien var et helt fantastisk sted. Gamle middeladerbyer, super flotte landskaber, fed stemning.

Rigtig god tur
    Anne Marie

Anonym Sjelze

Har også hørt at naturen skulle vare skide smuk dernede i de lande.
    Har før været med min veninde i tjekkiet og der oplevede vi ikke andet end meget rare og hjælpsomme folk.

Er der nogle bestemte ting fra de forskellige lande du kan anbefale?
    Vi har udvalgt følgende:

Slovenien
    Bosnien
    Makedonien
    Rumænien
    Ungarn
    Polen

Mvh. Michelle

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account