This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym LækreLulle

Hej derude!
    En veninde og jeg har store planer om at tage rundt i Asien her fra August.

Hvor vil i anbefale man bar SKAL hen.. Vi vil selvfølgelig til Thailand og Laos? Men hvad mere?

Og noget helt andet er, vi har planer om at være væk 3-4mdr. Hvor mange penge kan vi forvente at sku skrabe sammen?

Håber på en masse svar 🙂

Anonym Anonym

Vietnam, og I skal vel skrabe 30.000-40.000 kroner sammen- Øen Phu Quoc i Vietnam er et absolut must!

Anonym Anonym

Vietnam, og I skal vel skrabe 30.000-40.000 kroner sammen- Øen Phu Quoc i Vietnam er et absolut must!

Anonym Pernille

Jeg syntes i skulle tage en tur til Cambodia og Malaysias østkyst som er utrolig smuk…. Pulau Tioman og Pulau Perhentian er ren paradis…. Jeg brugte selv 40.000 på 4 måneder, og det er jo lidt billigere at rejse to sammen, da man jo som regel sparer penge på værelser og den slags. Det er ret billigt at flyve med airasia rundt i asien.

Anonym Anonym

Jeg tror måske Phu Quoc i vietnam blev ret meget hærget af den sidste storm, men er ikke sikker!!!

Ellers Ja, VIETNAM, det er et fantastisk land… Især Halong Bay og Sapa er smukke, og Nha Trang, er det perfekte sted hvis man er til Sol, Strand og byture…

Anonym Anonym

hej hvis i har tid og penge tag en tur til filippinerne har været der en gang tag igen den 8 februar det er bare smuk pragtfuld land boracay og denne white beach der er ikke noget bedre og palawan ja det kan ikke beskrives men god tur til jer

Anonym Anonym

Tag til Malaysia som anbefalet i svar tre… I kan evt. også tage til Langkawi. Alt transport er billgt herude, selv fly. Man kan komme fra Kuala Lumpur til Bangkok med tog for omkring 200 kr. Så hvis I har tid nok, er det virkelig billigt at rejse rundt herude.

Min veninde var en weekend på Langkawi med to venner fra DK… De gav vist 40 kr. i alt pr. overnatning på et helt ok backpackersted.

Men hvor mange penge I skal have med kommer jo helt an på interesser… Om I vil shoppe, tage dykkercertifikat, feste eller hvad I har tænkt jer.

Det skal lige siges at alkohol i Malaysia stort set koster det samme som i DK når man går i byen. Undtagen på Langkawi som er toldfri.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account