Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3536324
     admin

      2011 bliver året, hvor vi redesigner Backpacker Planet og vi vil derfor gerne høre din mening om Backpacker Planet: Hvad er godt? Hvad er skidt? Hvad mangler? etc.

      Skriv dine forslag her

      #3536325
       Winnie

        Det kunne være rart, hvis man kan se tidligere indslag uden at man skal til at søge på kontinent osv. men at man bare kunne trykke på en knap og så se en længere liste over seneste opslag end den man kan se nu.
        Det kunne også være fint, hvis man ikke skal ind indtaste “tekst fra billedet”, når man skal lægge et indslag ind, da det kan være bøvlet fra f.eks. Firefox at lave et indslag, da den ikke tillader pop-up og derfor kan man heller ikke få lov til at lave indslaget.
        Ellers en super side til at hente inspiration og finde nogen at rejse med :o)

        #3536326
         Winnie

          OBS og så bliver der forresten brugt andres billeder, når der er gæster der skriver herinde, det er måske heller ikke helt så smart :o)
          Og nogle gange kunne der måske god være en nemmere måde at komme tilbage på forsiden på.. F.eks. når man har lavet et indslag

          #3536327
           Magnus

            Der mangler mulighed for at anmelde upassende indlæg som reklame eller ved grov sprogbrug.

            En forbedret søgefunktion til sidens indlæg kunne også være en god ide.

            #3536328
             Per

              Generelt kunne forummet godt bruge en opdatering som i nok også har planlagt. Det er lidt 90’er agtigt. Lær af andre fora på nettet som ikke har lavet andet end at optimere for brugenes skyld.
              Eks. dykker-forum.dk eller amino.dk er højt udviklede fora efter brugernes ideer og og ønsker.
              Et forum er ikke bare et forum med standard opsætning.

              Keep it simple!

              Men hold gerne fast i at man ikke behøver oprette en bruger for at skrive et indlæg.

              #3536329
               DanielJohansen

                Først og fremmest tak for en allerede rigtig god side:)

                Jeg tilslutter mig den brugbare kritik af sidens fora. Det er lidt bøvlet at bevæge sig rundt i.. kunne også godt tænke mig, at der var mulighed for at indeksere tråde efter flere kategorier en kontinenter, som f.eks. rejsekammerater, frivilligt arbejde og dykning. Jeg er klar over der allerede er en funktion for rejsekammerater, men den føles ikke integreret med resten. Det samme gør sig i øvrigt gældende med køb og salg delen.

                For mig virker funktionen ‘notificer mig’ ikke, så modtager ingen e-mail med svar på spørgsmål. Hvis du skriver et langt indlæg og dermed bruger nogen tid på det, har siden det med at logge dig af din bruger imens.

                Apropo profildelen, så kunne den også godt bruge en opdatering. Hvad er det der med at tilføje venner for noget? Er ikke afvisende overfor det, men evner simpelthen ikke at bruge det:) nogen har tilføjet mig, men ved ikke hvem eller hvordan jeg skulle tilføje andre. Det kunne være smart hvis der var mulighed for at ligge billeder op på ens egen profil om end det måske ikke er en nødvendighed nu, hvor der er mange andre muligheder for det på internettet..

                #3536330
                 DanielJohansen

                  To små men vigtige ting i mine øjne er muligheden for, at redigere og slette egne indlæg.

                  #3536335
                   Perry Dahl Christensen (send_flere_penge@hotmail.com)

                    Enig med mange af ovenstående ting.

                    Derudover, hvis I fortsat bevarer forside-elementet med nyeste indlæg, har jeg et ønske til en korrektion. Istedet for nyeste indlæg, så vis tråde med nyeste svar. På den måde opnåes hurtig tilgang til de mest aktive tråde.

                    En anden ting kunne være en eller anden form for integration med sociale netværk mv. (f.eks. facebook, flickr etc.). Det ville udbrede siden meget mere og der er med sikkerhed andre fordele ved dette også.

                    På et tidspunkt var siden virkelig ustabil. Når man skrev et langt indlæg kunne man ikke få lov at oprette det. Det virker som om I har fået rettet op på dette. Thumbs up! Der er dog stadig nogle indlæg som bliver dobbelt-oprettet.

                    I kunne evt. lave en blog-sektion hvor I inviterer gæstebloggere til at skrive om rejser f.eks. i form af månedens eller ugens rejsemål eller noget i den retning – lidt ligesom rejseliv.dk har.

                    En anden ting jeg synes kunne være rigtigt fedt var hvis I kunne lave nogle RSS feeds hvis der kommer nyheder eller svar på tråde man følger. (Må indrømme at jeg som regel logger ind som gæst, så jeg ved ikke om I allerede sender mails når der er svaret på en tråd man deltager i).

                    Kunne iøvrigt være fedt hvis I gjorde det muligt at lægge links op i tråde, så man ikke skal kopiere linket for at finde siden der linkes til. Herudover markere skrift med fed, understregning, punktform og lign. Selvfølgelig skal det ikke udvikle sig til et forum med alle mulige grafiske smiley symboler og alt muligt andet, men jeg savner at man kan gøre indlæg lidt mere læsevenlige. Er vel kort sagt enig med Per.

                    Fedt iøvrigt med en edit-funktion. Kan ikke rigtigt finde ud af om slet-funktion er smart, hvis det betyder at svar på en tråd også bliver slettet? Apropos tråde, kunne det måske være smart at lave svar på tråde sådan at man rent faktisk svarer direkte på det indlæg det er tiltænkt. Nogle tråde kan blive omfangsrige det kan derfor godt være svært at følge med i hvilket indlæg i tråden der bliver svaret på. Kunne f.eks. laves med en knap i venstre side der hedder svar på indlæg eller noget i den retning.

                    Det var bare lidt brainstorming.

                    Tak – har haft stor glæde af denne side 🙂

                    #3536340
                     inger marie pedersen

                      Det er dejligt at nyheds brevet er tilbage !

                      #3536351
                       ronron

                        Jeg syntes at det nye forum indlægs firkant ude på forsiden skal være større og skal fremstå mere markant. Sådan så der er plads til flere (Ældre indlæg) det er vel trods alt det der bliver brugt mest.. eller… er det ikke..? nåh men det er det jeg bruger mest ihvertfald…

                        #3536361
                         jamz
                          #3538090
                           Kenneth Jensen

                            Læn jer op ad hjemmesider som TripAdvisor.com og Gowalla.com – det er virkelig flotte hjemmesider med en masse lækker funktionalitet.

                            -Kenneth

                          Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)

                          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                          Log ind med brugernavn & kodeord

                          eller    

                          Glemt dine oplysninger?

                          Create Account