This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Schatzie

Hej alle sammen
    Der er før skrevet et indlæg om dette emne, men jeg kunne godt tænke at høre om der er nogen, der for nylig har haft erfaringer med aeroflot? Og om der er nogen der ved om flyene er blevet forbedrede?
    Min veninde og jeg rejser på lørdag til moskva og derefter bangkok med aeroflot, og vi vil gerne vide om sikkerheden er i orden. At servicen ikke er i top og der ikke er tv osv. er forståeligt nok, da billetterne har været billige, men sikkerheden er jo ret vigtig 🙂

Tak!

Anonym Anonym

Det er helt ok, no problem.

Anonym Mark

Jeg har ikke selv rejst med Aeroflot. Men jeg tror ikke du skal bekymrer dig, aeroflot er vidst er meget anerledes selskab, end for 15 år siden. De benytter samme maskiner som så mange andre, og servicen og maden skulle efter hvad jeg har hørt være i top.

Anonym Anonym

Det er ligeså gode forhold som alle andre flyselskaber. Du får mad, tæpper osv. – og der er også fjernsyn. Jeg har ikke følt mig det mindste smule utryg med dem – og har da også bestilt flybillet ved dem til sommer, så der skulle ikke være nogle problemer…

Anonym Anonym

Har ogsaa kun gode erfaringer med Aeroflot – servicen er i top og alle forholdene er som paa andre fly…

Anonym Schatzie

Alle tiders… Tak for svarene. Nu er jeg lidt mere rolig 🙂

Anonym christensen.claus@mail.tele.dk

Jeg har prøvet Aeroflot mange gange. Det er absolut ingen fornøjelse, men du kommer frem. De er driftssikre i alt slags vejr.
    Det værste er de 6 timers ventetid i Moskva når du kommer tilbage fra Thailand. Der er simpelthen intet at lave og knap nok en bænk at sidde på. MVH Claus

Anonym Toi Larsen

vi har rejst mange gange med Aeroflot . Det skal vi igen lørdag den 23-5 . Alt er fint bortset fra ventetid i Moskva, men du spar jo mange penge i forhold til andre fly….

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account