This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Fruleiz

Nu tager vi to veninder afsted til Thailand d.30. September. Vi skal være væk 4mdr så er også i Asien nytårsaften. Er der nogen der har gode erfaringer med steder hvor det kunne være fedt at holde nytår? Det må gerne være et sted med gang i den 🙂 Vi regner med at rejse i Thailand, Vietnam og Fillipinerne..

Anonym Lund

Der er jo altid Koh Phangan hvor de brømte Full Moon Partys bliver holdt. Der skulle være endnu mere gang i den under nytår med mere end 30.000 mennesker på stranden..

Anonym Jesper Jensen

Der er ogsaa den danske soemandskirke i Singapore.

Jeg har selv holdt nytaar paa Bali, hvor der var kaempefest.

En god ide til jul er at vaere et sted med masser af andre danskere, saa samles man til en naesten dansk julefaten :-)..

Anonym Fruleiz

Ja vi havde også overvejet Koh Phangan, men vi snakkede om at tage til full moon party i en anden mdr og så finde et andet sted at holde nytår hvis der er andre steder der er fedt.. Hvordan finder man egentlig de eksakte datoer for FMP??

Anonym Anonym

Det finder i ret hurtigt ud af når i er i thailand! men det ligger altid ca midt i mdr. og tag ned til koh pha-ngan i god tid. ellers kan hostels være et problem! desuden er det dagene op til fmp, der er rigtig sjove – der lærer du folk at kende!
    hvis i er der omkring jul, så tag op på same same. det er en bar/hotel/restaurant, der er eget af danskere. de serverer både frikadeller, flæskesteg, brunede kartofler og kartofelmos. det er også et rigtig godt sted at varme op til fmp….

bare lidt råd, fra en der lige er kommet hjem efter 6 måneder i den store verden…

Anonym Fruleiz

Takker for jeres svar 🙂
    Er der andre der skal være i Asien på den tid??

Anonym Simone

mig og kæresten regner med at være i asien på samme tidspunkt som jer, vi skal dog holde jul og nytår i myanmar det blir interresant. ha en god tur 🙂

Anonym dykkerper

Hejsa

Jeg og en ven er i Thailand der, jeg bor på Lanta. Men kommer fra cph den 29 (lander den 30 i bkk). Så hvis i vil mødes og have nogle tips kan vi godt gøre det. Jeg har boet i Thailand i 2 år, så jeg kan et par gode tips 🙂

Men send mig en mail/besked, med jeres fly. Vi flyver med SAS, kunne jo være sjovt hvis vi fløj derned i samme fly…… Dykkerper

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account