This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym helleklm

Hej

Min kæreste og jeg rejser til Thailand mellem jul og nytår. Vi skal holde Nytår i Bangkok.

Vil derfor høre om der er nogen der har nogle foreslag til nogle gode steder hvor man får noget god mad og der er mulighed for at feste med andre unge mennesker fra hele verden 🙂 ( vi er 25 og 30 år.)

Anonym jacob

det oplagte i bangkok er jo nok at tage på khaosan road hvis i vil møde andre unge mennesker.

Anonym Eriksen75

Khao San Road vil også være mit første bud, men i skal være forberedt på, at der bliver holdt VILDE fester der nytårsaften 🙂

Hvis I til trendy natklubber så prøv Q Bar, Bed Supperclub. Hvis i kunne tænke jer at se hvordan thaierne selv fester så tag til Slim & Flix Club, eller en tur til festgaden CoCo Walk.

Bare husk på, at det thailandske nytår ikke falder samtidig som vores, så derfor vil der mange steder ikke ske noget specielt den dag. Deres nytår falder i april og så fester de til gengæld i 3 dage.

Anonym helleklm

Okay tak for de gode råd 😉

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej
    Helt klar kaosand road,tjek lige med jysk som har et hotel i Bangkok,man kunne måske starte der.men hvorfor tag i ikke til koh samet og holder en fed strand fest på with sand beach.lars

Anonym helleklm

Åh det lyder også som en fed ide 😉 .. Men white sand beach er det ikke koh chang?.. og hvilken mente du i så fald 🙂 ?

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

Hej igen.

Koh samet og with sand beach i kan bo jeps bungalow tjek det ud, koh samet er et godt sted hvis man er til noget hygge med en god bog på en flot strand og de har nogen hyggelig strand bar som naga bar tjek det ud,har også bungalows.
    mine back packer år var jeg altid på koh pan nang had rin for happy new year,men koh samet er et godt bud på en super hyggelig nytårs aften med masser af sea food og en masse söde mennesker ,lars

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account