This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Odense1982

Jeg søger erfaringer fra andre, der har holdt nytår sydpå….
    – Hvilket land/by???
    – Hvor varmt var der?
    – Hvad kostede rejsen ca. for fly og hotel??? (og for hvor lang tid)
    – Hvilket bureau rejste I med?
    – I hvor god tid bestilte I rejsen?

Min kæreste og jeg vil gerne holde nytår i varmen i år…. vi har mest kig på Goa (Indien)….
    Thailand kunne også være en mulighed, selvom vi lige har været der her i juni/juli…
    MEN vi er vildt meget i tvivl om, om vi skal booke nu…. eller om der kommer gode tilbud, når vi nærmer os nytår….????
    Er der nogle, der har erfaringer med afbudsrejser/restpladser på det tidspunkt???

Rejsebureauerne anbefaler os at købe i god tid… da nytår i varmen er meget eftertragtet… – men skal de ikke sige det????

Jeg holdt nytår på Tenerife for en del år siden… og der bestilte vi først et par dage før…. men selv om det var ca. 25 grader, var det ret overskyet og næsten for koldt at ligge ved poolen…
    I år skal det være et rigtigt varmt sted… så kan ikke lige komme i tanke om andet end Indien/Thailand…

Vi har kun 8 dage at være væk i pga. arbejde… vi kan rejse d. 25/12 og skal hjem igen d. 2/1.

HJÆLP…. del jeres erfaringer omkring nytårsrejser med mig

Anonym raslyng

Skal selv til Indien til jul og nytår. Kan allerede se, at flere hoteller er fuldt bookede, og flyene bliver dyrere dag for dag.
    Men kan de ikke få flybilletterne solgt, så bliver der naturligvis gode tilbud lige inden jul. Men det er et sats.
    Så held og lykke
    Raslyng

Anonym Odense1982

Tak for dit svar…
    Hvilket bureau/selskab rejser I med? Og hvor meget skal I give???

Vi har nu kig på hhv. Goa og Den Dominikanske Republik… aner ikke, hvad vi skal vælge!!!

Anonym Anonym

Vi har holdt jul og nytår i Thailand, Hua Hin, sammen med vores børn og svigerbørn, og vi bestilte turen allerede i marts – allerede der var det svært at finde et godt sted, så måske skal I booke nu. Det bliver som regel dyrere op til jul.

Anonym raslyng

Har booket på nettet. Flyver til Madras via Berlin og Dubai. Skal give 2300 kr one way. Har vist købt fra Supersaver.dk

Ang. Goa og Den Dominikanske Republik, så tror jeg, vi sætter pris på noget andet end jer(vi gider ikke ligge ved stranden), så der kan jeg ikke hjælpe.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account