This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Signemartin86

Hej alle rejsende….

Mig og min kæreste står og skal holde nytår på Bali 11/12.
    Vi ved ikke så meget om Bali, så er meget interesseret i at høre andres mening om hvor det kunne være godt at opholde sig til nytåret.

Vi er ikke til et overturistet sted med store diskoteker osv, men mere til en hyggelig aften i hinandens selskab, hvor der selvfølgelig godt må være liv og god stemning.

Kunne Gili være et bud?

På forhånd tak… =)

Anonym Anonym

har ikke været på Gili, men de skulle være rigtig dejlige samt stille og rolige! Ellers er Ubud en rigtig dejlig kunsterby med rismarker, musik og monkeyforest
    Der er da turister, men man kan også finde steder hvor man kan komme lidt væk fra dem. Synes dog ikke at der er så mange at det ødelægger noget 🙂

Anonym MissAdventure

Jeg var Bali, Gili og Lombok i juli….
    Gili er i hvert fald på det tidspunkt af året et overturistet sted med fest og farver….. ved ikke, hvordan det er om vinteren…
    Men ud fra jeres beskrivelse ville jeg helt sikkert vælge Sanur på Bali…
    Lækker strand, hyggelig by med mange restauranter og små barer med livemusik…. men ikke rigtige diskoteker… og generelt ret roligt… jeg boede der en uge og var vild med byen…. 🙂
    Det er også et fint udgangspunkt for udflugter rundt på øen…hvis I vil rundt og se lidt 🙂

Anonym Anonym

Tusind tak for de hurtige svar..

Helt sikkert noget vi kan bruge, da vi intet ved om Indonesien.

Sanur lyder som et perfekt sted for os. Hvis I har andre gode råd eller steder man bare SKAL opleve, er vi meget interesseret?
    Vi skal være i indonesien fra 28/12 –> 26/01.
    Vi er til lidt af hvert, afslapning, adventure.. alt har interesse =)

Anonym MIssAdventure

* Vulkanbestigning på Lombok
    * Riverrafting på Bali
    * Delfiner – Lovina – Bali
    * Bali rundtur hvor man besøger en masse forskellige steder…fx. ser lokale malerier, smykkebutikker, danseforestillinger, vulkaner, Ubud osv… vi var på en super endagstur med sååå mange oplevelser til næsten ingen penge
    * 4 dages bådtur fra Lombok til Flores (primitivt – men en rigtig god og smuk tur – blandt andet ser man vandfald, stopper ved små øer, ser Komodo dragons, Komodo Nationalpark osv…)
    * dykker I??? for så er der også fantastisk dykning 🙂

Anonym Jens

Jeg kan forestille mig der er rigtig mange mennesker på Gili-øerne over nytår. Et alternativ kunne være at tage til Nusa Lembongan… Her går det hele lidt langsommere, der er et godt udvalg af hoteller/restauranter, den flotteste solnedgang jeg har set i mit liv (og det var HVER dag), en sindsyg stjernehimmel, god dykning etc.

Anonym Anonym

Simpelhten så rart at få nogle gode eksempler på hvad der er godt at se.

Tusind tak for jeres svar. Vi har sat os for at det bliver Sanur hvor vi fejre nytår – det skal nok blive rigtig spændende.

MissAdventure, Ja vi dykker også, så du må endelig skrive hvis der er noget vi skal vide =) ?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account