This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ChellBabs

Hej alle! Er der nogen der har erfaringer med at tage til Koh Phangan for at fejre nytår uden at have booket noget på forhånd? Vi troede alt var fyldt op på Phi phi til jul, så det bookede vi længe i forvejen og fik lov til at betale mange tusind bath pr. nat, og da vi kom herned fandt vi ud af, at der er masser af billige steder, hvor man sagtens kunne få værelser 🙁 vi har nu prøvet at booke på Phangan, men desværre uden held, der er kun de MEGET dyre steder tilbage, men vi ved ikke helt om vi tør tage chancen og bare tage derop og håbe på at finde noget. Her stod en masse ved havnen og spurgte dem der ankom om de manglede steder at sove, er det det samme på Phangan??? 🙂 Håber at høre fra nogen..

Anonym Anonym

Hej

Umiddelbart har jeg aldrig oplevet at man ikke kan få et sted at bo. Lige meget hvor og hvornår man kommer. I år ramler nytår og Full-Moon jo sammen, så det bliver vildt. Jeg ved at Same Same Lodge, der er ejet af danskere ikke tager imod forudbestillinger. Der er garanteret andre der gør det på samme måde. Jeg ville ikke være nervøs for at tage til øen uden et værelse på forhånd, men som sagt er der jo sammenfald af nytår og Full-Moon.

Anonym Korfix

Jeg har koebt en haenge koeje som jeg regner med at bo i. Saa finder jeg bare et sted at opbevare min rygsaek. Nogen der har lyst til at slutte sig til min Lejer,(haenge kojer kan koebs mange steder paa koh samui og tiviler paa at det er svaert at faa fat i dem paa pha ngan, jeg kan ogsaa godt koebe een med til jer) ? Jeg tager der over i loebet af de naeste par dage.
    Skriv til min facebook hvis vi skal moedes:
    Nicolai K. Nielsen

Anonym Mads Andersen

der er også mange der bor på kho samui, hvor man med speedbåd bliver sejlet til kho phangang og tilbage.
    Vi boede selv på same same og kom bare et par dage før, så var vi sikret.

God fest.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account