This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym SirDunno

Hej, Jeg er ved at planlægge en tur til sydøst asien til november og er desværre blevet nød til at rykke min afgang en uge frem.

Min oprindelige plan var at have 8 uger i sydøst asien hvorefter jeg vil rejse til Sydney i slutningen af december for at opleve nytårsaften. Da jeg har hørt fyrværkeriet skulle være flot. Jeg vil skulle være i Australien i 4 måneder i alt.

Så er spørgsmålet bare om jeg skal holde til min plan og kun have 7 uger i sydøst asien og holde nytår i Sydney. Jeg synes de oprindelige 8 uger var lidt.

Eller om jeg skal droppe nytåret i Sidney og fejre det på en ø i Thailand sammen med andre Backpackere. og så være i sydøst asien i 8 uger – måske 9, da jeg dermed har lidt i den ende at tage af.

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

ha ha.
    Back packer du gambler med to gode steder.Koh pan nang party place på had rin beach eller sydney,ok er du klar back packer sydney er en super flot by har ikke selv holdt nytår der men det skulle vaere super flot hvad jeg har höret.
    Thailand er mit andet hjem.
    Bungalow,hvide sand stranden,god thai mad,masser af glade mennesker,nu kommer det bedste prisen det er jo super billieg at holde nytår i Thailand i forhold til dyre sydney,koh pan nang er en super back packer ö har lige vaeret der,party place had rin beach der skal du ikke bo men oppe nord på steder som had salad, masser af super gode steder på koh pan nang som det var i gamle dage,tjek had yuan beach had yuan bunglaows har selv boede der en del .
    Thailand efter min smag,lars

Anonym SirDunno

Tak for svar, jeg tror det bliver thailand. Man kan lige så godt spare hvor man kan, og nytårs aften er sikkert lige så fed der.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account