Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100136 bbp-parent-topic-200029 bbp-reply-position-1 odd post-3532765 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Pernille23

Hej

Jeg står og skal bestille en flybillet ved Air asia. Da mit efternavn er Sørensen, så har jeg jo et ø i navnet og ville høre om man godt kan bestille billetter med ø’et eller om man skal ændre det til oe.

Anonym

Hej.
        Man skal altid skrive sit fulde navn, som det står i passet – det har jeg oplevet.

Claus

Hvis der er ø eller å på dit tastatur, så skriver du dit navn med ø eller å. Så meget går de altså ikke op i det.

Jeg har selv å i mit efternavn og jeg har aldrig oplevet at det skulle være et problem at skrive det med a eller aa.

mvh
          Claus

Pernille23

Okay mange tak for jeres svar. Da det er første gang jeg selv skal stå for bestilling af flybilletter mm., så var jeg lige lidt i tvivl, men tak fordi jeg nu fik det på plads.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account