This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym di83

Hej alle!
    Vi er to piger på 25 der skal til grækenland i uge 27 og 28 og øhoppe..
    Vi har aldrig prøvet det før, og er derfor interesseret i at høre om der er nogle der har prøvet det, og som kan anbefale nogle gode øer! Vi starter med et par dage i Athen, og ved ikke hvad vi skal efterfølgende. Vi er til lidt af det hele, både oplevelser samt lidt fest og farver….
    Er der nogle der kender gennemsnitprisen på en campingovernatning?
    Hilsen Katja og Dianna

Anonym Anonym

Hej

Hvis i skal have noget ud af det og alt jeres tid ikke skal bruges på at rejse fra ø til ø, så vil jeg opfordre jer til at begrænse jer til en øgruppe og nok ikke mere end 3 max 4 øer.

Sporaderne er et godt bud, Skopelos er en skøn ø og hvis der skal være lidt gang i den så er det Skiathos, som nok er den ø i gruppen med mest natteliv.

Dodekaneserne er også fantastiske, min egen græske favorit ø er Kalymnos, en rigtig skøn og fredelig ø med dejlig natur. I øgruppen er der også Korfu og Rhodos hvor der er masser af fest og farver.

Camping priser kender jeg ikke.

Hvis i vil læse mere og se billeder fra de forskellige øer så kan i gøre det på min hjemmeside http://www.jancassøe.dk

God tur og glæd jer, Grækenland er fantastisk.

Anonym hibiscus

hej piger:)
    hvis i kommer i nærheden af korfu så skal i næsten tage til kystbyen Parga på fastlandet! var der for en del år siden, men det er bare den skønneste lille by! både lidt fest og farver men uden det bliver fir meget charter-ferie over det.. det er stadig en lille hyggelig græsk by, med skøn strand!!
    go tur:) mvh Signe

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account