This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym eske89

Hejsa

Er der nogle derude, de ved, hvad prisen for et dobbeltværelse ligger på rundt på de forskellige øer? Jeg har læst i Lonely Planet, at prisen typisk ligger på 40-55 euro pr nat. Er der nogle, de kan be- afkræfte dette? Jeg skal afsted med min kæreste i tre uger og vi overvejer meget kraftigt at tage telt, netop fordi det virker meget dyrt at bo på hostel. Håber nogle kan hjælpe os? Alle gode råd samt anbefalinger til diverse øer er velkomne
    Venlig hilsen Anders og Ane

Anonym Anonym

Sidste sommer var jeg på interail med en veninde, hvor vi øhoppede lidt i grækenland! Det lyder lidt dyrt i mine øre, men jeg tror priserne er meget svingende. Vi boede bode både på hotel, hostel og i telt. jeg kan ikke huske vi har givet mere end 30 euro for et dobbeltværelse på et hotel eller hostel, men telt er helt klart er billigst (ca. 6 euro pr person). Det er nemt at finde et sted og bo, når i kommer af færgerne vil der stå en masse med tilbud på hvor i kan bo (både hotel,hostel og camping)!
    Jeg vil helt klart anbefale jeg at tage til Santorino det er virkelig en helt fantatisk ø! god tur!

Anonym Anonym

Hejsa

Tak for dit svar. I hvilken periode var I afsted – det er mere fordi, priserne afhænger meget af, hvornår man er afsted. Der står i Lonely Planet, at priserne snilt fordobles i den travle periode af sæsonen (midt juni til slut august)

Hilsen Anders og Ane

Anonym Anonym

vi var i grækenland i midten af juli. Der kan jo nok også være forskel på hvilke øeer man besøger, vi var på Paros, Santorino, Ios og Mykonos(de to sidste vil jeg ikke anbefale medmindre i gerne vil feste meget:)) Måske er priserne ikke helt så høje på de øeer vi besøgte, som på de mere kendte øeer som eks. Rhodos og Kreta..

Anonym Anonym

Jeg spørger lige videre på denne tråd. De private tilbud folk kommer med, hvad er prisen ca. på det, altså dem som lejer værelser ud? Kan du anbefale noget billig overnatning på Ios?

Anonym Hans

Hej http://www.øhop.dk er en ny side vedr. øhop i Grækenland. prøv der.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account