This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Frank8470

I august måned har jeg og to gode klassekammerater valgt en alternativ ferie for at fejre vi bliver studenter! Vi har derfor valgt at bestille en flybillet til øen Santorini i Grækenland! Planen er så at vi vil sejle rundt til de forskellige øer og sove på de lokale strande! Jeg har lavet dette indlæg for at høre om dette stadig er en mulighed i det 21 århundrede! Jeg har nemlig fået ideen fra min far, der i 90 og starten af 2000 rejste rundt på øerne og sov på strandene, men er kommet i tvivl om man stadig kan rejse på den måde ? Vi skal være afsted i 18 dage og vil meget gerne ud og besøge lokale øer, der ikke er præget af meget turisme ! Det ville være super hvis der var nogle der kunne af/bekræfte denne ferieform, og evt. Har nogle god råd til lokale øer som vi skal besøge samt udstyr der er vigtig at have med!

Anonym Anonym

Min søster gjorde det for et par år siden….

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

ha ha har selv taget samme rejse men for 20 år siden og har gjord det nogen gange og i gör det helt rigtig har nogen forslag til jers rejse.
    Santorino super flot men dyrt i skal sejle til steder som ios super fedt sted tjek ios og tjek også paros og anti paros super steder og bilillger og mulighed for at sove i telt, lars

Anonym Martin

Mange tak for svaret !
    Kan du fortælle mig noget om prisniveauet på øerne ? Og er der mulighed for at besøge øer der er upåvirket af turister? Vi vil meget gerne besøge lokale samfund der ikke er præget af turisme !

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej.
    Kender ikke prisniveauet da det er mange år siden,tjek trivago under hostel.
    Du i skal få fat i lonely planet som har en masse god info til jers rejse lån den på det lokal bibliotekt , i skal snakke med de lokae om at finde steder hvor ikke mange tourister kommer.lars

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account