This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Heidi91

Hejsa:)

Jeg rejser til Asien d. 16 Januar, og skal være der til 31. maj. Ruten er Thailand – Vietnam – Cambodja – Indien Nepal. Jeg havde regnet med at få samlet 40.000 kr. til denne rejse, men det viser sig at jeg nok højst får skrabet 35.000 sammen. Er det for lidt til en rejse på over 4 måneder? Min rejsekammerat og jeg planlægger både at skulle have dykkercertifikat og riverrafting. Håber der er nogen som ved det.

Venlig hilsen Heidi

Anonym heffer

Jeg brugte ca. 30.000 inkl fly (til en værdi af 5.000) da jeg rejse rundt i Thailand og Cambodja.

Var der i lidt over 2 mdr. og boede på hostels, blev rescue diver (fra adv.), var på div. ture, spiste og drak godt.

Så det er bestemt muligt for dig at nøjes med 35.000, men så skal du altså også bo i dorms, spise lokalt mad og holde lidt øje med budgettet.

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej.
    Du har masser af penge med og er sikker på du har penge med hjem, hvis i rejser som back packer, spiser lokal mad, som er nr et i östen, bor billige og så er i to der rejser sammen, det gör at det hele bliver billiger, Husk og spis thali i indien, lokal mad som koster jer mellem 7 og ti kr for alt hvad i kan spise,Nepal og indien er mega billige,for år tilbage rejste jeg rundt i indien seks månder og det koste mig 15000 kr, bo, spise, transport, god rejse.lars

Anonym Anonym

En god tommelfingerregel for Asien er 5.000-10.000 kr. pr. md i Asien, saa vil mene, at 35.000 er nok, hvis du sorger for at leve som budget-rejsende og ikke tager alt for mange flyvninger…

God tur…

Anonym Henrik-b

Jeg rejser også til de nævnte lande og forventer at være afsted i ca. 6 mdr. Mit budget er på 45.000 – 50.000 kr hvilket jeg forventer at er mere end rigeligt. Jeg har også planlagt både dykkercertifikat, riverrafting og trekking ture.

Dit budget burde være fint til 4 mdr. God tur 🙂

Anonym Rikke&Kasper

Jeg vil ikke sige at du har “massere af penge” som lars skrev..

Min kæreste og mig brugte ca. 4-5.000,- tilsammen om ugen da vi var i Thailand, Malaysia, Borneo og Bali.. Og vi boede på hostels eget værelse med bad og spiste på billige restauranter 🙂

Anonym Anonym

Mange tak for alle de gode svar, nu er jeg mere rolig:D Vh Heidi

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account