This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym AndersThiel

Hey med dig, en af mine veninder har været selv i Indien i 4 eller 5 måneder ca. du kan lige få hendes email, og så må du hilse fra mig. Håber hun kan hjælpe dig.

Mvh Anders Thiel

email: svenjajessen@gmx.de

Anonym AndersThiel

Hey med dig, en af mine veninder har været selv i Indien i 4 eller 5 måneder ca. du kan lige få hendes email, og så må du hilse fra mig. Håber hun kan hjælpe dig.

Mvh Anders Thiel

email: svenjajessen@gmx.de

Anonym Anonym

Hvor lang tid skal du være væk? Om 10000 kr er nok afhænger jo lidt af, hvor lang tid, de skal dække 😉

Du kan godt leve for 80 kr om dagen, men hvis du vil have eget bad på værelset, så er det lige i underkanten.

Hvis du regner med at skulle rigtig langt omkring på begrænset tid, koster det også ekstra selvom tog er billige.

Men ja – 80 kr skulle være nok til at dække en seng i standardværelse (uden bad), alm lokal mad, togture og entreer, ture mv (undtaget trekking og andre ting, der kan være dyrere) – men regn med ca 100 kr pr dag for at være på den sikre side.

Anonym Anonym

Hej igen.

Ja jeg glemte selvfølgelig at skrive hvorlænge jeg skal være væk.

Jeg vil rejse rundt i Indien i hele ferbruar md. Altså 28 dage.

M.v.h og tak for hjælpen.

Robin 🙂

Anonym Robin J

Hej med jer.

Jeg håber at i kan hjælpe mig lidt.
    Jeg skal rejse alene rundt i Indien fra d.1Februar 2006. men jeg har ikke rigtig nogen fornemmelse af hvad man skal regne med at sætte af penge til en sådan tur.
    Jeg læser rundt omkring at ca.80kr. om dagen er nok..Men jeg syntes ikke det lyder realistisk eller hvad??

Jeg vil så vidt muligt rejse rundt med tog, og jeg skal ikke bo på luksus hoteller, men vil have et værelse m/eget bad og da jeg rejser alene så er det vel lidt dyrere end hvis man er to.

Er feks. 10.000kr. nok eller skal jeg regne med en del mere ??
    Jeg håber at der er nogen som kan hjælpe mig med de spørgsmål.

M.v.h og tak for hjælpen.
    Robin 🙂

Anonym Anonym

Og hvor skal du rejse rundt? Goa, syd indien, nordindien???

Anonym JesKaliebe

Hvis du har sat 10.000 af til 28 dages rejse, så har du mere end rigeligt, don’t worry about that.

10.000 giver dig ca. 350 kr. om dagen, det svarer til ca. 2500 rupees.

For 1000 rupees kan du få et udmærket hotelværelse med bad og tv, mht. mad koster det alt fra 15 rupees for et måltid, med 500 rupees kommer du _meget_ langt på gode restauranter – også her i Delhi, hvor jeg bor..

Så no worries, med det budget har du alle muligheder for at få en rigtig god tur.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account