This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej
    Vi er to piger der ska ud og rejse i 5 måneder fra august 09.. Vores rejseplan ser således ud:
    New York: 1 uge
    Californien: 3 uger (arrangeret tur til ca. 10000 kr)
    Hawaii: 10 dage
    Australien (Sydney og kysten op): 1 måned
    New Zealand (sydøen, her ska de vilde ting afprøves): 2 uger
    Fijiøerne: 1 uge
    Østen: ca. 2 måneder

Spørgsmål:
    1) Hvor mange penge kommer det ca. til at koste?
    2) Hvilke lande er interessante i østen (vi har selv overvejet Kina, Nepal, Tibet og (Indonesien), men er åbne over for andre muligheder, for vi kender ikke rigtig til landene derovre?
    3) Er det bedst at leje bil eller køre med bus, og hvad er billigst?

Håber meget at høre fra nogen der kan give os nogen ideer til en billig og interessant rejse 🙂

Anonym Anonym

Hej,
    Jeg var selv i Australien i en måned hvor jeg rejste nedad østkysten. Jeg og en veninde lejede et folkevognrugbrød gennem wicked, og det kan klart anbefales. Mange af dem vi mødte som var med busser som fx Oz experience var rigtig trætte af det! Så specielt når i ikke har mere tid når i mere på denne måde.
    Derefter var jeg 3 uger på New Zealand hvor de vilde ting også blev afprøvet, (I SKAL bungee ved Queenstown, The Nevis, det er 134 m i stedet for de “normale” 40!! Mega fedt! ) Jeg var altså afsted ca 2 mdr i alt og brugte 45.000 alt inklusiv. Jeg fik oplevet en masse, men prøvede på at bo så billigt som muligt og selv lave mad meget af tiden. (Det er så også inklusiv flybilletter osv)

Ang. østen har jeg kun været i Thailand (hvor jeg arbejdede som frivillig,) dem jeg var afsted med rejste videre rundt i Laos, Cambodia og Vietnam, og det lyder til at det også kan anbefales. I østen vile jeg tage busser rundt, (de lokale – ingen pakkeløsning) jeg kunne ikke tænke mig at køre bil der, og busserne fungerer rigtig godt, bare spørg jer frem.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account