This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Peter Vejrum Terp

Smid evt. dit opslag op under rejsekammerater. Der er der mange andre der søger en rejsefælle :O)

Du finder rejsekammerater på følgende:
    https://www.backpackerplanet.dk/cafe/travelpal/index.asp?page=187

Anonym vestl

Hej med jer! Jeg skal på oktoberfest i München uge 39 i år (ved godt jeg er lidt sent ude) og dyrke den årlige ølfest. I denne forbindelse søger jeg rejse fælder som vil med og prøve kræfter med den Bayerske kultur. Har været der ale år siden 98′ på nær 2001, og vil under ingen omstændigheder gå glip at flere!

Skriv til mig hvis I syntes det kunne være interessant.

Mvh, Sebastian

Anonym missbetak@ofir.dk

hej sebastian,
    mit navn er freja, jeg går på hh 2. år og er ved at lave stor tysk projekt om oktober fest jeg ville der for gerne høre din tur og dine oplevelser.
    kærlig hilsen Freja

Anonym Sebastian

Hej Freja,

Jeg vil da gerne være dig behjælpelig med din opgave, så skriv bare til mig hvad det er du vil høre om, og så skal jeg se hvad jeg kan gøre.
    Det er lettest hvis du skriver direkte til min e-mail sebastianvestergaard@hotmail.com så kan du evt også få billeder med.
    Mvh, Sebastian

Anonym Henrik, logen (kortklubben) det 5. es

Hej Sebastian.

Vi er 6 gutter i vores loge (kortklubben det 5. es), som overvejer en tur til Munchen. Må jeg have lov at samle lidt spørgsmål ind og maile til dig – det lader til, du har erfaring på området…

Min mail er henrik_dyrby_jensen@yahoo.com

Hilsen Henrik

Anonym Peter

Hej Sebastian
    vi er 4 gutter der rykker afsted, torsdag i uge 39 til dette års fest, stik mig en mail, omkring alder m.m så må vi se om du skal drikkes ned!!!!:) vi er meget tørstige ps. fra odense mollerebsen@mail.dk

Anonym vh Erik

Hej sebastian

jeg har været i Munchen til ølfest i 10 år har ikke været der sidste år men regner med igen i år vi er 3 der rejser sammen kan varmt anbefale at tage af sten om det så bliver alene du finder hurtig nogen dernede vi har altid mødt dansker ja og alle nationaliteter
    ehs@ofir.dk

Anonym carmen

hejsa sebastian… vi er to tøser der har snakket om at tage af sted. ja vi ved godt vi er sent ude 😉 vi ved ik rigtig hvor vi skal starte eller slutte for at komme af sted, og så faldt jeg lige over dit brev. og tænkte det ku være sjovt at tage flere afsted..
    håber at høre fra dig mvh. stine

Anonym Anonym

Hello good design. Very nice. 0n79p7 Enjoy. Goodbay.

Anonym Kim

Hejsa,
    jeg har også været afsted siden 2000 og det overgår alt. Hvis man selv har problemer med at arrangere turen, så prøv at gå ind på bohemiantours.dk de ved alt og arrangere fede ture. Forhåbentlig ses vi dernede. Hygge

Anonym Kristian

hey hvor gammel skal man være for at komme ind i teltene til oktoberfest og få severet øl .?

Anonym Kristian

hey hvor gammel skal man være for at komme ind i teltene til oktoberfest og få severet øl .?

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account