This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mariebt

Hej!

Jeg blev student i sommeren 2013 og er lige kommet hjem fra en 3 måneders rejse – og nu har jeg fået lyst til mere!

Jeg overvejer at tage på sprogskole 2 uger engang efter sommerferien og derefter finde et job og bosætte mig i Barcelona i en periode på måske 3 måneder.

Er der nogle der har prøvet dette før, og har nogle tips til at gribe det an? Fx om jeg burde finde et job inden jeg tager afsted, eller om det er muligt at finde dernede. – og hvor kunne jeg fx søge? Og om man bør finde lejligheden hjemmefra eller om det er nemt at finde en dernede?

Alle svar/råd vil være en stor hjælp! 🙂

Mvh. Marie

Anonym Laerkek

Hejsa
    Er det i Spanien du rejste i i 3 måneder? Jeg blev student i 2011 og valgte at tage til Spanien i 2 måneder på sprogskole. Vi boede i en by i Costa del sol. Hvis du vil på sprogskole er det en god idé at arbejde inden, da du ikke tjener penge mens du er dernede. Dog er der nogle danske firmaer dernede, hvor der er mulighed for job med gratis sprogskole i weekenderne. Jeg er selv meget interesseret i at flytte til Spanien i nogle måneder for at arbejde inden jeg begynder at studere efter sommerferien næste år. Hvis du vil på sprogskole vil jeg råde dig til at vælge et andet område end Barcelona hvor de taler katalansk og ikke spansk 🙂

Anonym GlennOK

Hej Marie 🙂

Hvis du har brug for hjælp til at finde et arbejde i udlandet, er du velkommen til at sende mig en mail på

gk@thehumantouch.dk

Glenn O Kristiansen

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account