This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Whiskas

Man skal vel være i nogenlunde fysisk form for at trekke, men hvor meget skal der egentlig til?
    Hvis vi snakker et par dages trek inkl elefanttur i Umphang/chaing mai område i thailand kan alle og enhver så følge med eller kræver det alligevel lidt?

Forsøger at finde ud af om jeg kan være med eller om jeg bare vil være til gene for de andre deltagere 😉 Anbefal evt et godt ‘hyggetrek’ i thailand

Anonym Whiskas

det var lige sådan nogle svar jeg håbede på 🙂

I må meget gerne komme med flere forslag til gode ture i thailand

Anonym Line

Hej…
    Jeg har endnu ikke været på et trek i asien, hvor der ikke var plads til alle. På den sidste var der endda børn (13 år) med. Du skal selvfølgelig vide med dig selv, at du godt kan gå nogle timer i streg. Det er en fed oplevelse, så brug ikke så meget tid på at overveje om du skal med – bare gør det!:)

Anonym Whiskas

Nu har jeg googlet dagbøger om umphang/chang mai trek og støder tit på Mr. Lar… Hvem/hvad er det? Og hvad koster et trek egentlig? Jysk og kilroy tager flere tusind kroner for et par dage, men har indtryk af at det kan gøres MEGET billigere? Oh well, det ser jeg nok når jeg kommer afsted 😉

Anonym Mads Andersen

Ja hvis du kan gå i 4 timer kan du være med og det går ikke ret hurtigt.
    Ja- Altid bare gør det, ikke overvej noget..
    Du kan se billeder fra mit 3 dags treck i Chang Mai på http://www.thildeogmads.dk

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account