This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Claus

Sandsynligheden for at blive opdaget i Bangkok, at I kun har en enkelt billet er ikke så stor. Tilgengæld kan luftfartsselskabet kræve, at I har en returbillet. Modsat kan I enten vælge at købe en dyr returbillet på stedet, eller blive nægtet adgang til flyet.

Der er masser af muligheder i Thailand at købe billetter til Laos og videre til Vietnam. Enten ved direkte henvendelse til togstationen i Bangkok, på busstationen eller ved de tonsvis af rejsebureauer, der findes i Bangkok. Det er det mindste problem.

Mit råd vil være at købe en returbillet med en åben returrejse, så I selv kan vælge hvornår I vil tilbage til DK.
    Ved at købe en returbillet undgår I også overbookede fly, når I engang vil tilbage til Dk, og + at der ikke er noget sparet ved at købe en billet i Østen til DK.

Mvh

Claus

Anonym Anonym

Vi rejste ind i Thailand uden at vise returbillet – vi havde den – vi var i Thailand i 2mdr. og havde fået lavet visum hjemmefra. Køb en billet ud af landet hos airasia – mange gange kan man få den for 100-200kr – I behøver jo ikke bruge den.
    Det kan ikke betale sig at købe de forskellige billetter til Vietnam eller Laos hjemmefra. Billetterne kan I købe overalt derude.

Anonym Karo&Jose

Hej allesammen.

Jeg vil høre om nogen kan hjælpe os.
    Vi har købt en one way ticket til bangkok til midten af januar, for at rejse rundt i thailand i ca. 2 måneder og så videre til nogen af de nærliggende lande med bus. Derfor vi kun har købt enkelt for at have en frihed til at tage lige derhen hvor vi gerne vil.
    Vi skal ned og have lavet et turist visum på ambassaden så vi kan være der i 2 måneder, dog har min veninde lige fortalt mig, at man ikke kan rejse ind i landet på en enkelt billet. er der nogen der ved om det passer? og hvad er smartest at gøre, kan man købe bus/tog billetter hjemmefra til fx. laos eller vietnam?

Håber nogen kan hjælpe os.

Hilsen Karo og Jose

Anonym Kenneth Rasmussen oplevasien.dk

jeg skulle heller ikke vise returbillet. Men jeg havde hørt det samme, så jeg købte en billet fra Bangkok til Phnom Penh i Cambodia. Jeg brugte den ikke, men så havde jeg den, til hvis de spurgte efter en udrejsedato.

Hvis i vil gøre brug af det, så køb den på http://www.airasia.com de har alt man behøver for at komme rundt i asien. Jeg vil helt sikkert også bruge dem til næste år, når jeg skal rundt i hele asien.

Et lille hint, men kan også flyve med dem billigt fra London 😉 God rejse…

Anonym Karoline

okay, tusind tak for jeres svar. De er meget nyttige. Tror vi har tænkt os at købe en billet hos airasia, så vi har den for en sikkerheds skyld. 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account