This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Elendig Fly Booking – der virker rigtitg dårlig på mac

Anonym Thomas N.

Jeg prøvede lige at søge på Prag – eller ‘Prague’, som I kalder den. Hvorfor snyder I med prisen?

Først viser I at prisen er 539,- kr. Så klikker man sig videre, og så ryger der “tilfædligvis” lige 80 kroner oveni prisen i et “Flytillæg”.

Bondefangeri!! Det kan I ikke være bekendt!

Anonym admin

Vi har på Backpacker Planet fået en ny Fly Booking sektion i samarbejde med Travelmarket, den ligner den gamle, men den har langt bedre priser end hidtil. Faktisk er priserne nu ofte de billigste vi overhovedet har kunne finde.

Vi vil naturligvis gerne have ris og ros omkring sektionen, så vi kan gøre den endnu bedre.
    Gå til fly bookingen

Anonym Anonym

Var lige inde og checke afrejse fra både københavn og billund til seychellerne og fik da noget af et chok, de priser kan man da overhovedet ikke bruge til noget, de er mindst 3-4 gange højere end andre steder.

Anonym admin

Hejsa

Det er vi naturligvis meget kede af at høre, jeg har selv prøvet følgende søgning:

Afrejse: København
    Antal voksne: 2
    Afrejse dato: 27 august
    Hjemrejse dato: 3 september
    Destination Mahe Island på Seychellerne

Her gav Super Saver 12643,- DKK, den nye Fly Booking på Backpacker Planet gav 11882,- DKK

Men du må meget gerne skrive hvad du har søgt på, så vi kan få testet om tingene virker rigtigt :o)

Med Venlige Rejsehilsner
    Peter Terp

Anonym admin

Til Thomas:

Vi snyder skam ikke med prisen :-), men paa grund af tekniske faktorer praesenteres flybilletter fra selskabet Sterling paa denne maade.

Jeg tror til gengaeld du vil opleve at prisen alligevel er billigere end paa andre booking steder. Proev selv…

Anonym none

Jeg synes jeres flybooking virker godt. Jeg har kun søgt efter flypriser på jeres flybooking.
    Mvh. Jesper

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account