Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100136 bbp-parent-topic-200028 bbp-reply-position-1 odd post-3530259 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     stepher

I trænger til at opdatere og kigge tråde osv. igennem… F.eks. er der under køb/salg annoncer, der sælger flybilletter, hvor datoen er overskredet samt en gammel annonce med malaria-piller. Tjekker I ikke op på den slags???
      Tak for en ellers god side…

Tao

Hej !
        – Når jeg læser jeres hjemmeside så sidder jeg med en fornemmelse af at mange af indlæggene er fake – d.v.s. indlæggene i virkeligheden er skrevet af en person fra redaktionen og ikke af en læser af hjemmesiden , det samme med indlæggene hvor folk søger rejsepartnere. Den antagelse er vel ikke rigtig?

Tao.

Fighter_88

og hvorfår skulle de gøre det tao ?? Det ville da være totalt dumt at sætte en rejsetaske eller lign til salg og så de ikke har varen ? Det syntes jeg er rimelig langt ude….
          jeg har selv brugt forummet meget, mest til at spørge om ting da her er mange kloge mennesker.. og følger tit med i det der sker her omkring..
          Det at de ikke sletter gamle ting, syntes jeg ikke er noget problem husk på at admins altså også har andet at lave, du kan jo se hvornår varen er smidt til salg og derved selv se om den stadig er intressant. (indlæggene kommer jo efter dato.)

Admin – Kenneth Karl Nielsen

Hej Stepher / Tao

Backpacker Planet er i stor grad styret og redigeret af brugerne. Vi følger med så godt vi kan, men fjerner stort kun indlæg der er ulovlige, krænker andre personer etc.

Vi opretter IKKE falske indlæg – når vi selv laver indlæg gør vi det som her med vores admin login ellers med vores personlige logins, hvor der på profilen står hvem vi er.

Backpacker Planet er en fritidsbeskæftigelse drevet af 3 personer, der elsker at rejse og gerne vil lave en dansk rejseside, hvor danske backpackers kan mødes på internet. Læs mere på “Alt om Backpacker Planet” linket i bunden af siden.

Venlige rejsehilsner

Kenneth Karl Nielsen

stepher

Hej igen
              Først og fremmest, så tror jeg ikke, at I opretter falske annoncer, kan ikke se hvordan man kan få det indtryk!
              Hvis I kun sletter ulovlige indlæg, hvorfor er der så stadigvæk ulovlige indlæg på siden????
              Men jeg vil da lige gøre klart, at jeg er glad for siden og bruger den meget!
              Hilsen Steph

Christian

Hejsa
                Er også meget tilfreds med siden og så de udgåede indlæg med flybilletter, men jeg søgte lidt rundt selv og fandt en udemærket rejseside hvor man kan finde meget billige flybilletter, fordi der er en prissammenlignings-funktion. http://www.rejser.dk. Hilsen Christian

Rie

Jeg har lige en lille serviceinformation – når I skal ud at rejse, så sørg for at tegne privat rejseforsikring, da det blå sygesikringskort slet ikke dækker så godt, som det gule gjorde.

God tur 🙂

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account