This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym malle20

Hej! Jeg tager til Ecuador til januar fir at lære spansk og lave noget frivilligt arbejde i ca 2 mdr og derfter det samme i Peru i en måneds tid og til sidst skal jeg rejse lidt rundt i Brasilien. Men så tænkte jeg på en ting som kamera, køber man et nogenlunde godt kamera inden man tager afsted så man får nogle fede billeder og satser på det ikke bliver stjålet? Og gælder det så om at have det på sig altid og så når man bor hos værtsfamilie? Hvad er bedst at have med, digital kamera el alm? Og så vil jeg høre, om der er nogen der har nogle erfaringer med at rejse fra land til land som alene pige, skal det helst foregå i luften, eller kan man rejse ad landjorden? og hvad der bedst kan betale sig? I så fald at det er bedst at flyve mellem landene, er der så nogen der har erfaringer med nogle flyselskaber?

Anonym Anonym

Hejsa!
    Jeg har boet ca 8 mdr i Ecuador og rejst en smule i Peru. Mit 1.ophold var hos en værtsfamilie og min erfaring er at man sagtens kan have alle sine ting hos familien, såsom penge, pas, kamera osv. Man bliver jo indlogeret hos en familie der lever af at have en boende, så selvfølgelig stjæler de ikke ens ting….
    Alt elektronisk udstyr er ret dyrt i Ecuador, så jeg vil foreslå at du køber kamera hjemmefra. Om det skal være digitalt eller alm afhænger af hvad du selv er til. På internetcafeer osv kan du altid få lagt billeder på diskette, jeg synes nu det er nemmest med alm kamera. Mht at rejse alene som pige, kender jeg flere der har rejst i Ecuador og som kun har haft gode oplevelser. Det er klart billigst at rejse med bus, og man ser meget mere af landet på den måde, så hvis du har tiden til det vil jeg helt klart anbefale det. Man skal jo bare huske at tænke sig om!
    Rigtig god tur!
    Hilsen fra Sophie.

Anonym MaleneT

Hejsa!
    Jeg er bare interesseret i at vide om du har fundet arbejde derover.. og hvis ja, hvordan og hvorledes?? Leder selv efter noget frivilligt arbejde i form af børnehjem osv… Så håber på at høre fra dig!!
    Hilsen Malene
    Malene_6@hotmail.com

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account