Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3544051
     hellebj

      Hej,

      Jeg har på nettet læst følgende:

      “Vigtigt! Når du flyver fra Danmark direkte til Thailand, skal der søges visum hjemmefra, hvis du ønsker at opholde dig længere end 30 dage i landet. Ved check in i Danmark skal du forevise enten visum eller flybillet ud af Thailand, der gælder inden for de 30 dage.”

      Vil det sige, at jeg ikke kan købe en hjemrejsebillet fra Bangkok 3 mdr. efter indrejse, hvis jeg har planer om, at besøge Laos, Vietnam og Cambodja i mellemtiden?

      #3544053
       BB

        Jo det kan du sagtens!
        Du kan maks opholde dig 30 dage i hvert land på et alm turistvisum. Dvs senest på 30. dag i Thailand skal du rejse ud af landet. Og samme gælder de andre lande.
        Da jeg var i Thailand glemte jeg dog tiden og forlod derfor landet nogle dage for sent. Ved grænsen fik jeg en bøde på ca. 200kr pr ekstra dag og det var dét…

        #3544061
         jacob

          vær opmærksom på at hvis du krydser lande grænser uden at flyve, får du kun 15 dages visum.

          bøden i thailand er pt 500bht pr dag, eller 100 kr pr dag du bliver for længe.

          #3544074
           BB

            Jeg krydsede lande uden at flyve og fik 30 dages visum!

            #3544096
             lauridsen_lars@hotmail.com

              hej.
              Du for lavet et tre månders visum i Danmark,flyver så til Thailand på en enkelt billet,når du har planer om at vende tilbage til Danmark köber du en billet og flyver hjem,husk som back packer ved man ikke hvor man ender så hvem ved,måsker ender du i Australien,laos cambodia, vitenam er der ingen problemer,hver gang du rejser tilbage til Thailand fra et nyt land for du 30 dage,resjer du over land fra thailand til laos for du 30 dag visum, held og lykke,lars

              #3544121
               Anonym

                Hej Helle

                Det du gør uden at skulle tænke på visum, antal dage mv, er at du max opholder dig 3o dage i Thailand, og hjemmefra, altså nu inden du rejser, går du ind på airasia.com og booker en enkeltbillet til Ho Chi Minh City, Phnom Penh eller Hanoi. Så har du en gyldig billet ud af landet, og de koster ikke mange kr. og så er du fri for bekymringer 😉

                God rejse.

                Venligst Kenneth
                Vietnam-Rejser.dk

              Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

              Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

              © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

              Log ind med brugernavn & kodeord

              eller    

              Glemt dine oplysninger?

              Create Account