Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-200019 bbp-parent-topic-3531551 bbp-reply-position-2 odd topic-author post-3531554 reply type-reply status-publish hentry pmpro-has-access">
     Ida

Når I nu gerne vil undgå “turist-ræset” ja, så kan man sige, at med de lande I har valgt, så rejser I lige ind i hvepsereden!
      Hvis I vil undgå horder af turister, så ville jeg nok i stedet vælge det nordvestlige Kina, mindre kendte øer i Indonesien, Bangladesh, Kazakhstan ell. lign.
      Hvis I holder fast i jeres rejsedestinationer, så må I nok væbne jer med “turist-tålmodighed” og regne med, at ca. 1 million andre mennesker har fået samme ide som jer!
      I Cambodia kan man i det Nordøstlige hjørne finde provinser, som er mindre besøgt end andre – men der er altså stadig turister. Prøv Ratanakiri eller Mondulkiri.

Chrissi

Hejsa:0)
        Jeg og en veninde, står og ska ha vores jomfru-tur til Asien her til Marts! Vi vil rigtig gerne opleve det ”rigtige” asien, og med det mener jeg, at vi gerne vil prøve at undgå alt for meget af turist-ræset!! Vi rejser gennem: Thailand, Laos,Cambodja,Vietnam og Nepal.. Vi ku godt tænke os at komme på nogle gode hikes, jungle-ture osv.. Der udover søger jeg os lidt efter nogle gode krigsmussere i vietnam!! Nogle der har nogle gode forslag til, hvordan man badst muligt kan opleve asien, må I meget gerne skrive:0)

Anonym

I det sydlige Laos er der ikke så mange turister.
          Jeg kan varmt anbefale Si Pan Don. Specielt Don Khon.
          Det mest afslappede sted jeg har mødt. Meget tæt på de lokale, som er meget gæstfrie. Her oplever man virkelig Laos.
          Der er lige kommet strøm til øen, men kun i et par af husene.Jeg var der i efteråret.

Christina

Superduper!! Tusind tak ska du ha:)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account