This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Pernille

I kunne også tage til Kanchanaburi hvor man kan komme til tigertemplet og få taget billeder med tamme tigere og røre ved dem. Det er meget forskelligt hvordan folk har det med det, dyrene er ikke bedøvet (ved det da jeg har arbejdet der), men det er jo lidt zoo agtigt. Se mere på http://www.tigertemple.org
    Ellers er Thailand jo et temmelig nemt sted at rejse rundt, og lidt for enhver smag. Der er fantastisk på vestkysten sydpå, Koh Tao er en rigtig dejlig ø, men ikke helt så smuk som Phi Phi. Alt efter budget har http://www.intrepidtravel.com/ nogle fede ture, men lidt dyre. Malaysia er også fantastisk, De har utroligt fede steder til at snorkle (Perhentian,Tioman) og Borneo er super fedt når det kommer til dyreliv.Men det er billigere (og mere turistet) i Thailand, og maden er mere lækker 🙂

Anonym vo5

Hej igen

Takker for svarene, jeg er i fulde sving med at undersøge jeres ideer;-)…

Anonym Anonym

Hej Vivi!

Jeg har desværre ikke selv været i Thailand endnu, men jeg er ved at kigge på forskellige ting som jeg gerne vil når jeg kommer derned.
    Jeg tror at 2 piger på 14-15 år ville synes det var skægt at tage et dykkercertifikat. Man kan tage det der hedder PADI Open Water for ca. 1700kr pr. styk på øen Ko Tao. Hvis det er for meget mht. det budget I havde planlagt, så kan man også snorkle på Ko Tao. Det er generelt et sted med en del vandaktiviteter.
    Ellers er der jo selvfølgelig også elefantridning. Det kunne de måske syntes var skægt.
    Det var det jeg lige kunne komme til at tænke på nu, men hvis jeg støder på noget mere så skriver jeg til dig.

Mvh lth

Anonym Rasmus

Hejsa. Jeg ville tjekke http://www.jyskrejsebureau.dk hvis det var mig. De har bl.a. ankomstpakker når man lander i Bangkok hvor man bliver hentet i lufthavnen.
    Jeg har selv været på ture med dem hvor der var børnefamilier. De har bla. en treckingtur incl rafting, elefantridning og alt incl. 7 dage med overnatninger ca 1500 kr.. Har også været på en såkaldt seasafari, hvor man ca10-12 personer sejler rundt på deres egen båd i 4 dage og snorkler og ser en masse bounty-øer. Derefter har man 3 nætter på et luksusresort.. 7 dage koster lige over 2000 alt incl.

Anonym vo5

Hej Alle.
    Jeg søger gode ideer til oplevelser med dyr i østen..

Vi er en familie som er ved at arrangere en tur til østen. Turen er i stedet for konfirmation for 2 piger. (vi skal rejse 9 personer ialt. De to piger er de yngste).. Vi skal afsted i 14-21dage..

Vi tænker at vi skal bo ét sted, hvorfra vi kan tage på ture. Vi vil gerne have nogle oplevelser med dyr. Vi vil også gerne shoppe lidt og så vil vi selvfølgelig også gerne bade (og snorkle)..

Vi har ikke helt bestemt os for et land endnu, men overvejer Thailand. Det behøver ikke være en charter rejse, men da vi er så mange, er det nok en god ide at booke overnatning hjemmefra. Bungalow eller lignende.

Er der nogen som har nogle erfaringer som vi evt kan bruge i vores planlægning, så ville vi blive meget glade for at høre om dem..

På forhånd tak, Hilsen Vivi

Anonym KFHH

Er selv ved at arrangere en tur til thailand for første gang.
    Vil også anbefale tigertemplet og i chantaburi, mellem pattaya og trat ligger oasis sea world.
    De har shows med delfiner eller svøm med delfiner for 400 bath.

Ellers prøv en af de mange national parker, hvor der også er stor mulighed for at se dyr.

God fornøjelse

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account