This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Hej!
    Jeg er en (ung) pige på 20! Jeg er lige pt. igang med en hf på sidste år – dvs jeg er færdig til sommer og regner med at skulle ud at rejse efter at have tjent lidt penge ind. Så i 2012 🙂
    Jeg har ingen store planer for hvad jeg vil og hvor jeg vil hen. Det eneste jeg har i tankerne er en rygsæk, sovepose, en eller flere rejsekammerat(er) og så se hvad der sker. Man kunne evt. finde noget arbejde et sted og være i en kort tid og så tage videre? You name it!
    Følgende lande har jeg dog overvejet at ville se: Indien, Japan, Thailand, Kina, Grækenland, Afrika (og ja ved godt det ikke betegnes som et land.. :p), Mexico, USA, Australien og New Zealand.
    Jeg er typen der godt kan leve uden et bad hver dag og ikke generes af andre mærkelige lugte 😉
    Jeg vil gerne rejse med folk der kan leve med evt. at overnatte i parker, haver eller andre steder end et hotel værelse 🙂
    Hvis du/i har foreslag til en rejsemåde eller har lyst til at deltage i mit lille “projekt” så er du/i velkommen til at skrive til mig. Jeg er åben for alt (næsten)..

Kram Cecilie

Anonym Lisbeth7200

AdventureDK har jeg selv været i Honduras med og det kan varmt varmt anbefale.
    De har mange forskellig og alsidige destinationer hvor du rejser med unge – typisk kender man ikke hinanden før afrejse men bare rolig, det kommer man hurtigt til!
    Jeg har i hvert fald venner for livet 🙂

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account