This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym LJbn

Jeg ska’ til Kina med en veninde til marts, og ska’ være væk i en måned. Vi lander i Beijing og skal flyve fra Shenzen. Vi kunne godt tænke også at komme til Xi’an, Chengdu, Kunming og Hongkong, men er der andre steder, som man bare MÅ besøge?

Kan det bedst betale sig, at bestille oplevelserne/udflugterne hjemmefra eller kan vente til man kommer derned?

Anonym Hanne

Rejs uafhængig – det kan bedst betale sig..

Beijing ER Asiens skønneste storby. En fantastisk blanding af kultur, historie, og alm. moderne storby.
    Flyt ind i en af futongerne, der viol i opleve en dejlig kinesisk atmosfære – og samtidig møde mange andre vestlændinge. Den forbudte by, og sommerpaladset, Fredsparken ved solopgang kan bestemt anbefales..
    Shanghai vil jeg også anbefale – jeg var meget fascineret, men meningerne er delte.. Brug ikke mere en max. 3 dage.. The bund, og nanjing road er absolut seværdigt. Yangshou! – det er virkelig det smukkeste stykke Kina.. Tag cyklen ud på landet, og opleve den gængse kinesiske bonde arbejde, bestig Moonhill – ja, der er mange muligheder.. Lian Lian Hotel på Weststreet kan varmt anbefales..
    I behøver desuden ikke at tage videre til Vietnam – gaaaaaab…

Go’ tur, glæd jer!

vh. Hanne

Anonym M&T

>Kan det bedst betale sig, at bestille oplevelserne/udflugterne hjemmefra eller kan vente til man kommer derned?

Anonym Anonym

GLÆD JER! Har selv været på rundrejse i Kina og det er et fantastisk land – dog skal I være forberedte på at de er rigtig dårlige til engelsk..
    Beijing – et must! Må nok indrømme at jeg ikke var specielt imponeret over Xian og ville ikke tage dertil igen hvis det var.. Men Chengdu og Kunming området er fantastisk – brug masser af tid der, da der er en hel masse at se! Derudover vil jeg anbefale Guillin og Yangshou området.. Det er altså også et must.. Har ikke været i Hongkong så det kan jeg ikke udtale mig om, men skulle jeg afsted igen ville ruten lyde på Beijing, Chengdu/Kunming området (ha nok tid her!) og til sidst Guillin/Yangshou området.. Og skulle tiden være til det så tag for Guds skyld over grænsen til Vietnam – Drømmelandet!!! Findes simpelthen ikke bedre!

God tur
    Pia

Anonym Anonym

Og nej bestil ikke jeres ture hjemmefra – alle hostels og hoteller har masser af ture til halv pris af det danske – så tag og vent..

Shu Lei Gen

Tag det bare helt roligt, Sichuan er der ikke noget at vaere bange for. Zhong Guo er stort, meget stort og der er mange mennesker. Book jer ind efterhaanden, Kina er et land, der slaar meget haardt ned paa forbrydelser begaaet mod udlaendinge.Spis lokalt, men pas paa !! maden kan vaere meget staerkt.
    Alle stoerre byer ( > 500.000) har mange ting at tilbyde.
    Zhong Guo er andet end Gugong og Changcheng…
    Men ellers ha’ en rigtig god tur.
    mv. Shu Lei Gen

Shu Lei Gen

Havde i en go’ tur ?
    Shu Lei Gen, GuangZhou/ Chengdu

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account