Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3523848
     Anonym

      Plænlægger en rejse til Østen i Marts.

      Ved godt jeg er sent ude men typisk mig..

      Ville gerne afsted til Østen i 6 måneder men ellers intet planlagt.

      Er en glad, spontan fyr på 27 år som brænder for at prøve noget nyt. En oplevelse som denne vil være må være det.

      Er til en masse oplevelser men også sjov.

      Håber at høre fra noget som vil med.

      Michael

      #3523854
       j.kvist

        Det lyder som en særdeles god idé! Jeg brugte selv 6 måneder i asien og ville med glæde gøre det igen. Find først ud af hvad du MÅ se og gør det så til dit udgangspunkt. Hvis du allerede har tænkt på en specifik rute og eventuelt har spørgsmål hertil må du meget gerne skrive.
        Mvh j.kvist

        #3523861
         Shu Lei Gen

          Saa brug tiden paa andet end Thailand, men ogsaa resten af det “hjoerne samt kina, Japan etc… Du Kommer ned paa en god tid, hvor vinter- monsunen er sluttet og sommer monsunen ikke startet ! Saa du starter selvfoelge der hvor sommer monsunen kommer i maj- juni. Men Ellers er du velkommen til at skrive om gode raad, specielt om Kina.
          Mvh. Shu Lei Gen

          #3524021
           Maria

            Hej.

            Jeg arbejdede frivilligt på Tiger Templet i Thailand, talte med turister, gik med de store tigre, passede tigerunger, fodrede børnen. Se her: http://www.tigertemple.org/Eng/Valunteer.htm. Det var mega fedt.

            Jeg rejser faktisk også til østen i marts, og vil høre om der er nogle der ved noget om en Elefant camp hvor man kan arbejde frivilligt? Det skal være alle andre steder end thailand, der har jeg været for mange gange nu.

            Tak

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account