This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Sarah Katrine

i Asien…ar lige kiigget på de forskellige ture Kilroy har…men kan det betale sig at arrangere det selv når man er dernede??? Kan man overhovedet det?

Anonym Anonym

Ja, det er meget billigere hvis du booker de forskellige ture osv dernede. Der er masser af rejsebureauer dernede, og så kan du kigge dig lidt omkring efter priser.

Anonym Anonym

Haj Sarah
    Først og fremmest kommer der an på dig selv hvad du ville være mest sikke ved når du rejser. Har selv være i Thailand et par gange og tager snart til Borneo. Når jeg rejser til østen planlægger jeg selv mine rejser – køber kun flybilletter. Synes der er en fornøjelse ved det og man får en god viden og indsigt i det land men tager til på den møde og så er det ikke mindst billigere selv at arrangere sine udflugter. Både i Thailand og Malaysia findes der mange steder hvor du kan købe dine udflugter så ikke noget problem at gøre det selv.
    Rigtig god tur
    Rosa

Anonym Anonym

Tusind tak for svar 🙂

Anonym Anonym

Siger det samme som de andre – rejs uafhængig.. Andet er efter min mening spild af penge..
    Når du booker en tur derovre, så husk at være kritisk.
    Spørg efter deres gæstebog for at måle kvaliteten.
    Desuden har lonley planet nogle gode forslag, selvom jeg dog mener, at de bedste tips du kan få, er fra de backpackere du møder på vejen..

Go’ tur.. Glæd dig..

vh. Hanne

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account