This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Foffer

Hej derude!
    Er der nogen der har rejst med i-to-i før? Jeg skal til Tanzania og lave frivilligt arbejde og med dem bliver rejsen kombineret med mange andre ting. Men ville gerne lige høre om andre har rejst med dem, og hvordan oplevelsen i givet fald var?
    Jeg håber meget på svar!

Anonym Mia86

Jeg har ikke selv rejse med i-to-i, men da jeg var frivillig i Sri Lanka i februar, mødte jeg en del frivillige, som rejste med i-to-i. Grundlæggende var de vist okay tilfredse med dem – indtil de fandt ud af, at os, som var rejst direkte derned uden om i-to-i, havde betalt næsten det halve og havde alle måltider inkluderet, hvor de kun havde morgenmad og aftensmad. De endte allesammen med at sige, at næste gang de skulle af sted, ville de arrangere det selv.

Jeg tror, at i-to-i er udmærket at rejse med – det er bare dyrere end hvis man arrangerer selv. Til gengæld rejser man jo ofte med en gruppe, så man har dem at støtte sig op af og tage på ture med. Dog møder man jo hurtigt nogle at rejse med, selvom man rejser alene, så det synes jeg ikke er det store problem. Men det er jo lidt, hvad man er til 🙂

Hvis man gerne vil have det arrangeret og planlagt på forhånd og være sikker på, hvad man kommer ned til og hvem det er sammen med, så er det nok en god ide at rejse med i-to-i, men hvis man ikke tager det så tungt, kan man sagtens arrangere det alene 🙂

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account