Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3627857
     Flux

      Hej alle

      Er der nogen der ved, hvor der ligger et par gode Outdoor butikker. Skal nemlig ud og have en stor rygsæk, men stoler ikke helt på nettet, da man jo ikke ved om rygsækken er god, når man har den på.

      Butikkerne må gerne ligge i Sverige og måske også i Tyskland.

      #3627865
       mbeltoft

        Du kan prøve spejersport – det er en decideret outdoor butik men de kan også være lidt dyre.

        Hvis du skal have en rygsæk så prøv at kigge i stadium. De har massere af rygsække i forskellige størrelser og priser.
        Der har jeg selv købt min rygsæk (en everst travel BP 50L)

        #3627866
         QuaZ

          Well – hvor bor du?

          Er du fra KBH kan du jo på en enkelt eftermiddag kigge forbi, Eventyrsport, Fjeld&Fritid, Friluftsland og Spejdersport – de ligger som perler på en snor, på den måde har du gode muligheder for at finde liiige præcis den rygsæk som passer dig perfekt og have rigtig mange modeller og mærker at vælge i mellem ..

          #3627868
           Anonym

            Ja, bor faktisk i nærheden af KBH.. Tak for tippet, det vil jeg helt klart prøve at kigge på 🙂

            #3630219
             Kristoffer NJ

              Skal du have en rygsæk til at gå med, eller til at klatre med? Skal du vandre langt med den, eller bare til og fra flyet i lufthaven?
              Det ultimative til hiking er Osprey. Bedre vandre rygsække findes ikke, og de har gode priser. De er også godt med på klatresække, men Arc´teryx har lige prikken over i´et, specielt med deres Naos modeller. De er dog DYRE.
              STADIUM? Everest? Nej nej… hvis du skal have kram skal du i toursport eller friluftsland.

            Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

            Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

            © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

            Log ind med brugernavn & kodeord

            eller    

            Glemt dine oplysninger?

            Create Account